Sabah telefona gelen mesaj sesleriyle uyandım. Yine o numara mesaj atmıştı. Banyoda yüzümü yıkayıp okul formamı giydim. Aşağıya inip kahvaltımı yaparken mesajlara baktı.
???: uyandın mı kim jisoo?
???: Hadi yazsana
???: Jisoo~shii cevap ver
???: Uyandıysan kahvaltı yap.
???: Hadi ama
???: Lan yazsana
Jisoo: Lan mı?
???: Evet çünkü sinir ettin beni.
Jisoo: Bir şey yapmadım ki. Hem sanane kahvaltı yapıp yapmamam
???: Hadi jisoo yemeğini ye ve okula gel kalp dudaklarını özledim.
Jisoo: Bence sen dünyanın en sapık insansın.
???: Bir şey demedim ki kalp dudaklarını görmek istiyorum öpmek istiyorum demedim.
Jisoo: Geliyorum zaten okula sen hangi sınıftasın.
???: Beni bulamassın jisoo istersem beni bulmanı sağlarım. Şuan istemiyorum.
Telefonu kapatıp ayakkabımı giydim. Çıktığımda Dahyun beni bekliyordu. Konuşarak otobüse binip okula geldik.
Sınıfta diğerleriyle birlikte konuşurken. Lisa ve arkadaşları geldi. Hepsi bizim gruba baktı bizimkilerin yüzleri düşünce aralarında bir şey olduğunu anladım.
Ders başlayınca herkes yerlerine geçti. Derste Rose'ye not yazarak verdim "rose siz Lisa ve arkadaşlarıyla bir problem mi yaşadınız".
Rose'ye verince kağıdı okudu sınırlı bir şekilde yazmaya başladı. "bu seni ilgilendirmez ayrıca yeni geldin bu okula böyle işin olmayan konulara burnunu sokma".
Kağıdı okuyunca sinirlendim. Tenefüste Hoseok'un cezasının bittiğini söyledi. Ben de çantamı alıp Hoseok'un yerine oturdum.
Elimdeki kağıdı da çöpe atıp aşağıya kantine indim. Yemeğimi yemek için bir masaya geçtim.
Sınıfa geri dönüp sıranın üzerinde uyudum. Ta ki öğretmenin sıraya vurmasıyla uyandım.
Namjoon öğretmen beni dersten atınca kapının önünde yere çökerek oturmaya başladım.
Kapı bir anda açılınca çıkan kişiye baktım. Lisa'ydı onu görünce tekrar kafamı gömdüm.
İçeri geri girince istemsizce ağladım. Neden ağladığıma dair tek bir fikrim bile yoktu.
Okul bitince eve geldim. Yol boyunca Dahyun benle konuşmaya çalıştı ama konuşmaya pek niyetim yoktu.
Eve gelince üstümü değiştirip yatağıma uzandım ve sapık sandığım numara yazdı.
???: Okulda niye başka sıraya geçip oturdun ve neden dersten çıkıp ağladın.
Jisoo: Ya git başımdan bı de senle uğraşamammm.
???: Peki o zaman bana bir fotoğrafını atarmısın özledim seni.
Jisoo: Ya kimsin kardeşim sen. Numaramı nerden buldun.
???: Okuldan aldım numaranı.
Jisoo: Ne hakla
???: Seni seviyorum ve kalpli dudaklarını
Jisoo: Ben daha Kore'ye geleli 1 hafta oldu. Nerden gördün de sevmeye başladın beni ve kalp dudaklarımı.
???: Seni 1 haftadır tanımıyorum merak etme.
(GÖRÜLDÜ)Mesajı görüldü attıktan sonra yemek yemeğe indim. Annem gelmişti. Karşılıklı yemek yiyip odama geri çıktım.
Mesajlara girip bir fotoğraf atmaya karar verdim.
Jisoo:
???: Gerçekten öpülesi dudakların var jisoo.Jisoo: Bir de senin fotoğrafını görsem keşke.
???: Daha var ona merak etme.
Jisoo: Ama ne zaman sende diğer insanlar gibi bu işe burnunu sokma deme lütfen.
???: Eğer Rose sana öyle demeseydi onunla sevgili olurmuydun.
Jisoo: S-sen nerden biliyorsun
bunları.???: Soruma cevap ver önce.
Jisoo: Dediğim gibi ben lezbiyen değilim.
???: Ama bizim okulda nerdeyse herkes ya kez yada gay dir.
Jisoo: Hadi canım gerçekten mı?
???: Evet ben seni rose ile sevgili sanmıştım.
Jisoo: Bana artık rose demesen ayrıca sen gaymisin lezmi.
???: Demem söz. İkincisi o kadar kolay değil o sorunla anlamazsın ya lezim diyosam ama erkeksem.
Jisoo: Uff tamam uğraşamıycam uyuyom ben.
İnterneti kapatıp telefonu kenara koydum. Yorganı kafama çekip uyumaya başladım.
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss you
FanfictionJisoo: Bir öylesin bir böyle kimsin sen ???:çok mu merak ediyorsun