İyi okumalar
Sabah kalktığımda burasının benim odam olmadığını anladım. Hemen yataktan çıkıp telefonumu aradım. Makyaj masasının üzerinde duruyordu.
Hemen alıp annemden mesaj gelip gelmediğine baktım. "Jisoo sabah geç kalma eve Lisa akşam bana mesaj attı." Yazıyı görünce Lisa ne alaka diye kendime sormaya başladım.
Dün Lisa ile havuz başında bir birimizi ittiğimizi hatırlıyorum. O sırada odaya bir temizlikçi geldi.
Temizlikçi: Jisoo hanım kıyafetleriniz kurudu. Aşağıda kahvaltınız hazır efendim.
Jisoo: Teşekkürler ama ben neredeyim tam olarak.
Temizlikçi: Lisa hanımın evindesiniz. Yani arkadaşlarınızda öyle onlar kahvaltı yapmaya başladır sizde inip yapabilirsiniz.
Jisoo: Neden burda kaldım ki.
Temizlikçi: Akşam Lisa hanım ile beraber havuza düştünüz o da sizin ve arkadaşlarınızın burda kalmasını istedi.
Jisoo: Teşekkürler tekrardan.
Aşağı inip kahvaltı yapan arkadaşlarımın yanına geldim. Sessizce herkes yemeğini yiyip üstlerimizi değiştirip aşağıda buluştuk.
Ben ve Dahyun taksi ile eve dönerken konuşmaya başladık.
Dahyun: Varya bir birinize aşık gibi ittirip havuza düştünüz.
Jisoo: Dahyun sus ya. Hem ben kızlardan hoşlanmıyorum.
O sırada telefonuma mesaj geldi.???: Aaa yanlış cevap jisoo elbette kızlardan hoşlanıyorsun belki Lisa'ya aşık olmaman doğrudur.
Dahyun: Ya aşıksın kızım Lisa'ya neyse kapatak konuyu
Hem Dahyun hem numara aynı anda nasıl dinliyebilirdi ki. Bu mesajları gönderen 2 kişiden şüpheleniyorum. Yazsam cevap verirmi ki.
Jisoo: Senin kim olduğunu buldum.
???: Kim mişim ki ben.
Jisoo: Kim Dahyun demi.
???: Ah Jisoo güldürme beni hem yanında oturup hem nasıp yazabilirim ki.
Jisoo: O zaman Jennie kim demi.
Görüldü.Ne yani gerçekten Jennie olamazsın yani. Gerçekten o mu aaaa kafam yandı. Taksiden inip eve girip direk yatağıma yattım.
.
.
.Lisa'nın ağzından
Lisa: Mal nasıl anladı senin olduğunu.
Jungkook: Biz de o kadar mesaj attık hiç birimizi fark etmedi seni nasıl fark etti.
Suga: Abi ben hoba'yı partiye davet ettirirken bile fark edilmedim. Sen nasıl ettirdin hemen kendini.
Jennie: Ya ben bişey yapmadım sadece dün Lisa'yı kafana takma dedim.
Momo: Aferin aptal bir daha sen mesaj atma. Lisa sen at şuna mesaj.
Lisa: Bro bende sert davranıyom anlamasın.
Momo: Daha iyi.
Lisa: Tamam atıyorum.
Jisoo/sen
???: Ee kim jisoo yine yanlış bildin. Başka biri varmı aklında.
Jisoo: Hayır yok ve bence doğru bildim yoksa niye
görüldü atasın ki.???: Tamam şimdi kes dır dırı bir daha benim kim olduğumu bulmaya çalışma.
Jisoo: kimsin sen bir
öylesin bir böyle.???: Beni çok mu merak ediyorsun ben olsam etmezdim. Şimdi bir sonraki görevin yarın Hoseok ile dans kursuna git ve sonra onu öylece bırak git.
Jisoo: Yapmak istiyorum ama Sehun için yapıcam.
???: Aferin kalp dudaklı jisoo.
GörüldüLisa: Iyy yapış yapış hissediyorum.
Lafımı söyleyip kafeden çıkıp evime geldim. Babam ile akşam yemeği yiyip odama çıktım dün bu yatakta jisoo uyumuştu.
Acaba kokusu duruyormudur. Ahh iç ses neler düşünüyon ya. İç sesimi susturup uyumaya başladım.
Saçma olmuş olabilir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss you
FanfictionJisoo: Bir öylesin bir böyle kimsin sen ???:çok mu merak ediyorsun