çıkış smut!!

4K 51 16
                                    

Dışarı çıkmış bay kim'in arabasını arıyordum. Hoca baya iyi çıktı. Dedim kendi kendime yolda ilerlerken önümde duran arabaya baktım, bay kim içindeydi. Ahh bu adam neden bu kadar sexsy. "Atla!" Dedi kapıyı açtım ve içeri girdim. Gözleri 3 düğmesi açık gömleğimdeydi " Yavaş hocam, kaza yapacağız. Evde bakarsın istediğin kadar!" Diyip kahkaha attım. Sırıttı ve arabayı sürmeye başladı. Heyecanlanmıştım nedense. İlk yaptığım bişey değildi. Ama öğretmen sexsy ve edebiyatçı olunca ayrı bı hava oluyordu. Eve vardığımızda, kapıyı benim için açtı ve geçmem için kenara çekildi. Evinin merdivenlerini çıktık ve içeri girdik. "Aç mısın esmer şekerim?" Diyip belime sarıldı. " Sana aç olduğum belli değil mi zaten?" Dediğimde beni kendine döndürdü ve dudaklarımı öpmeye başladı öperken odasına çıkıyorduk. Merdivenlerde biraz soluklandık ve devam ettik. Odasının kapısını kapattı ve beni yatağa itti. Soyunmaya başladı onu sırıtarak izlemeye başladım. Boxseri kalmıştı. Beni yataktan kaldırıp soymaya başladı. Soyarken aletimi sıkıyordu. Inledim. Inlememle birlikte vücudumu yalamaya ve öpmeye başlaması bir olmuştu. Tam olarak üstümdeydi. Doğrulup boxserimi ve kendi boxserinu çıkarttı. İlk okşamaya başladı. Sonra sıktı, ağzına alıp yalamaya başladığında çığlık atmıştım. Dondurma gibi yalıyordu. Ağzına boşaldığımda hepsini yuttu ve sırıttı. Sıra bendeydi. Büyük ve kalın aletini ağzıma soktuğumda saçlarımdan tutup hareket ettirmeye başladı. Ağzımdaki o büyük aleti beni deli ediyordu içimde istiyordum. Sonunda ağzıma boşaldı ve yüzüne sırıtarak yuttum. Kalkıp domaldığımda sırıttı ve aletini kalçalarıma sürttü. Yalvarıyodum artık "ahh lütfen şok şunu içime off." Bı anda içime girince büyük bir çığlık attım. İlk yavaş yavaş sokup çıkarttı sonra hızlandı ikimizde inliyorduk. Odayı inlemelerimiz doldurmuştu. Içime boşaldı ve çıktı. "Ama ben tatmin olmadım bay kim!" Dedim sinirle. Beni çekti ve aletini çekmeye başladı büyük ve hızlı elleri vardı. Vücudum baya terlemişti. Sonunda bende boşaldığımda beni kucağına aldı ve duşa götürdü. Duşa kabine girdiğimde domalttı. Bu sefer o kadar da yavaş değildi girdiği an o kadar hızlandı ki anında boşaldık. Birbirimizi yıkadık ve uyuduk.

   Nasıl olmuş?

smut! +18 TAEKOOK jeon notların için yardım ister misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin