Masanın üzerindeki nota uzandım, aldım açtım ve okudum. Bunun bı veda mektubu olduğunu düşünüyordum. Nedense aramızda sadece yatak arkadaşlığı olsada onu bırakmak istemiyordum. Okuduğumda anladım ki telefonunu kırmış bu yüzden ulaşamamışım, kahvaltı hazırlamış yorulmayayım diye ve çok naif uyuyormuşum uyandırmaya kıyamamış. Keşke öyle olsaydı tabi. Notta sadece arkadaş olduğumuz ve onun acilen yurt dışına çıktığı, ailesinin çağırdığı yazıyordu. Bırakmıştı işte. Ben bunu okuduktan hemen sonra bı aydınlanma yaşadım... Sadece sexs için kullanılıp öylece ortada bırakmıştı. Tabi bunun ne anlama geldiğide ortada. Evinden çıkıp Jimin'e gittim. Kapıyı açtığı an ona sarıldığım için anlamıştı kötü bişey olduğunu. Bana sarıldı ve "Jeon bişey mi var dostum?" Ağzımdan hıçkırıklar çıkmaya başladığında beni odaya doğru sürükledi. Koltuğa oturttu ve yanıma oturdu. "Jeon, bebeğim iyi misin hadi anlat ne olduğunu. Ailen mi bişey dedi?"
"Jimjim, beni bıraktı..." "Kim, şu geçen ay etkilendiğin kız mı ama sen öyle şeylere ağlamazsın. Ne oldu söyle? En başından anlat adam gibi ağlama. Jeon sen ağlama, sikerim o her kimse seni ağlatan söyle bana kim o?".
" Bay kim ile (hıçkırıyordum ) kim ile bı birlikteliğimiz vardı. Ve , ve o o beni beni bıraktı." "Bay kim ile sevgili miydiniz?? O gay mıydı, sen gay mıydın?"
"Sevgi-lili değildik. Ama birden fazla birlikteliğimiz oldu. O, o beni kandırdı. Benimle olmadı, beni kullandı!" Diyip ağlamaya devam ettim. Jimin bana sarıldı ve başımı okşadı. "Onu bulup öldüreceğim!" "Hayır, hayır Jimin yalvarırım bırak onu. Beni sevmiyor diye öldürecek değilim onu..."BU KONUŞMANIN ÜSTÜNDEN TAM
7 YIL SONRA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smut! +18 TAEKOOK jeon notların için yardım ister misin?
Fanficyeni edebiyat öğretmeni bay kim yaramaz liseli jeona yardım etmek istiyor, karşılığında bı kaç gece onun kölesi olmasını teklif ediyor. jeon neden kabul etmesin?