sınıfa girince gelen pişmanlık hissi

1.6K 37 0
                                    


Okula gelmiştim bay kim direk derse girmişti. Ben ise bı ders daha beklemiştim. Kapıyı çalıp içeri girdim. Az da olsa topallıyordum. "Hocam geç kaldığım için özür dilerim." Dedim ve içeri girdim. Tüm sınıf ağzı açık şekilde bakıyordu. Sanırım yani hatırladığım kadarıyla ilk defa böyle girmiştim içeri. Jimin'in yanına gittiğimde; "Dostum, ne oldu sana böyle? Yoksa kavga mı ettin? Yada bı kızdan tekme falan?" "Saçmalama jimjim bişey yok. Hem neden soruyorsun? Sadece yere düştüm. Ve bacağım ağrıyor." "Pek de bacağın ağrıyor gibi değil. Söyle utanma tekme mi yedin ahahhahshsh." " Hocam jimjim çok fazla konuşuyor, dersi anlamıyorum." Sınıf bı kere daha şok olmuştu. Bay kim gülümsedi ve; "Jimin bı kere daha rahatsız edersen arkadaşını, seni bay min'in yanına göndereceğim. O artık seni disipline mi verir, döver mi, yada sever mi bilemiyorum." Jimin başını masaya koyup uyudu. Bende uyudum. Uyandığımda başımda Jimin vardı. "Kankss bu gece kızlar çağrıyor baya iyi olacak, bilirsin yaramaz kızlar." " Yok Jimjim sen git benim başka işlerim var ders falan çalışmalıyım." " Sen, sen ders? Ah pardon aynı cümleye bile getiremiyorum." " Off sanane hadi git sen ben başka bı yere gidicem." " Pişman olursun jeoncuk." " Olmam jimjim, olmam." Okul çıkışı yürümek zorundaydım. Motorum burada değildi. Bay kimle geldiğimden motor kapının önünde kalmıştı. Okulun bı alt sokağında önümde bı araba durmuştu. Bay kim, " bay kim bu gün gelemiyeceğim size.""Bin hadi bırakayım seni esmer şekeri." Arabasına binmiştim. Vücudum aşırı ağrıyordu. Ahh cidden zevkli olduğu kadar acı vericiydi. Bay kimde bişey yoktu tabi. Artık kızları anlıyordum. Başımı yaslayıp uyumuştum. Uyandığımda bay kim'in yatağındaydım. Kalktım ve aşağı indim. Bay kim şortu ile yemek yapıyordu. Kasları muazzamdı. Gidip arkasından sarıldım. Bana döndü ve "günaydın esmer şekeri.", dedi. Gülümsedim ve "günaydın kim." Dedim. Yemekleri doldurdu ve koltuğa oturdu. Beni de çekti kucağına düşmüştüm. Gülümsedim ve göğsüne başımı yasladım. Yemek yerken benim ağzıma da veriyordu. Kolayı içirdi ve "uyuyalım mı bebeğim?" " Uyuyalım." Dedim uykulu bı sesle. Gülümsedi ve beni odaya kadar taşıdı. Yatağa bırakıp tişörtümü çıkarttı. Beni biraz öptükten sonra kendine çekti başımı göğsüne dayadı ve sarıldı bana. Öncesinde hiç kimse beni böyle önemsemedi. Dedim kendi kendime. Alnımı öptü ve " hadi uyu yada istediğin bişey yapalım." "Uykulu ve yorgun bı sesle "uyuyalım." Dedi. Onun kokusuyla uyudum. Çok erkeksi kokuyordu. Uyandığımda saat 17.08'di. kalktım ve yüzümü yıkadım. Onu öptüm, gözlerini açtı ve gülümsedi.

"Bı sonraki bölüm smut!"

smut! +18 TAEKOOK jeon notların için yardım ister misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin