Toto je Klára
Budúci týždeň k nám do školy príde výmenný študent ehm...z Írska. Do írska som vždy túžila ísť. Jeden čas cez letné prázdniny sme tam plánovali ísť ale narodil sa môj brat Nikolas a všetko sa otočilo naruby.Už dva roky sme neboli na žiadnej dovolenke ani výlete stále trčíme doma.Je to totálne o ničom.
ale teras sa vráťme ku škole .Pri rozmýšlaní nad tým novým chalanom,do mna drgla moja BFF Klara ,,Preber sa !!"Počula som jej hlas a okamžite som si normálne sadla na stoličku a hlavu zdvihla z lavice. V tom momente sa na nás otočila učiteľka Angličtiny. Uf vzdychla Som si a pozrela na klaru z vďačným pohľadom. Klara ma takmer vždy dostane s problémov
Po angline sme mali desiatovú prestávku ako vždy sme boli vonku. S klarov sme stále rozmýšľali o tom chalanovi čo k nám ma prijsť Klara ma tie iste vlastnosti ako ja ale je trochu zvedavajšia a viac odvážna.Zrovna ked som pohľad prenášala z Klari na chalana do ktorého som (je to druhákom na gympli) do hlavy my nabúrala lopta z jeho penalty.
Od vtedy až do obeda si nič nepametam. Počas obedovej prestávky som sa prebudila sama na gauči pri našej triede. Zrazu sa kumne blížil on s ľadovým obkladom ktorí opatrne priložil na moju hlavu ,,Si v poriadku" počula som z jeho úst vystrašený a traslavý hlas. ,,Myslím že áno "odpovedala som ospravedlnil sa my a opýtal sa ma ako sa volám K... a v tom my skočila do reči prichádzajúca klara ,,Kika si v pohode" opýtala sa áno odpovedala som. Inak tvoje meno som prepočíta ako sa voláš spýtala ,som s ho.
Ospravedlňujem sa za gramatiku