Večer sme hneď zaspali. Ráno sa nám podarilo prehovoriť mamu aby sme nemuseli ísť do školy. Do obeda sme robili projekt. Keď sme ho konečne dokončili hrali sme sa na IPadoch oby dve sme si skontrolovali Facebook (ako inak). Potom sme kecali ..... Zrazu nás prerušil mamin vreskot ,,Obed!!!! Baby poďte dole!!!" Richlo som odvrkla ,,Hneď ideme mami!!!!" Asi o 5 min sme dobehli do kuchini a vyskočili na barové stokičky ,,čo je na obed???" ,,Kurací šalát "Odpovedala mama ,,yumi "Konečne sa do debaty zapojila aj klára. položila na stôl dva tamiere so šalátom a vééla kuracím mäsom nezabudla ani na dresing . Po obede sme sa nudili tak ma napadlo čo tak ist von na WAVEBOARD. Kláre sa to páčilo lebo Nanom ešte neskúšala azdiť. Priznám sa že ja som Naňom uš skúšala ale vôbec mi to nejde. keď som to naposledy skúšala skončila som v nemocnici so zlomenou rukov . bolo to asi pred pol rokom. ale teras späť k téme.Višli sme von z vchodu a zrazu sa pred naším domom byciklovala Lusi a Hannah. Nevšimli si nás tak sme ich ignorovali. Klare to tiez moc nešlo ale potom sa jej začalo dariť trocha som jej závidela. potom som išla do skladu pre bicykel. Potom som ho vzala a ja som sa bicyklovala a Klara WAVEBOARDovala bola to strašná štandardne a naj to bolo ked Klára padla na obydve kolená bola to sranda lebo si zo seba robila srandu potom sme spolu išli na zmrzlinu ona si dala malinovú a karamelovú a ja čokoládovú a Kiwi. Zrazu sme si všimli Suzi a Hannah ako mieria na zmrzlinu. Nevšimli si nás a tak sme to využili schváli sme za múr torí bol vedľa zmrzlinárne. Hrozne dlho kecali ale neboli sme ďaleko od nich tak sme toho dosť počuli Hannah hovorila o nakom chalanovi (meno sme nepočuli) čo ju pozval do kina na Horor a ževraj sa pred ním dosť strápnila lebo naňho omylom vysypala popkorn a následne omylom vyliala Coca-Colu na jeho nohavice on sa nanu naštval a rozišli sa s nov okamžite som vedela ze hovoria o Markusovi. Bolo mi jej ľúto pretože ho mala rada. potom sme ich špehovali asi 2 hod.. Suzi potom začala hovoriť Hannah o Jakubovi ako ho miluje a také kraviny. nakoniec sme zanimi prišli a baby nás pozvali na mojitto(Neviem ako sa to piše)
Dakujem všetkím čítatelom a strašne sa ospravedlňujem za gramatiku je mi to naozaj lůto snáď sa Vám táto kapitola páčila a na písanie ďalšej KAPITOLI dajte aspon 4 vote prosim😘☺️😉