Ja som sa pozrela nechápavo na Jacksona a on my pohľad vrátil vystúpili sme z busu o pár minút sme zistili že sme na druhom konci mesta. Pozreli sme sa zase na seba a zúfalo zasmiali pretože ani jeden z nás nevedel apsolutne kde sme. Vedeli sme len že sme príliž ďaleko od školy na cestu peši. Nevedeli sme čo robyť pretože zastávka na cestu späť bla oproti lenže cez cestu sa nedalo ísť kôli plotu ktorí bol medzi dvoma cestami za ktorími bola zastávka.a nenašli sme ani žiadny podchod tak sme konali. Ked nešlo žiadne auto prebehli sme na druhústranu pred plot, opatrne sme ho preliezali ale vtedy sa to skomplikovalo na plote bol rozžeravený kus železa o ktorí som si porezala nohu od kolena až po sťehno hrozne ma to bolelo mala som to silno zozrezané a strašne to krvácalo Jackson na zdvihol na ruky a preniesol cez cestu. Na autobusovej zastávke si vyzliekol tričko a omotala my ho okolo rany na nohe. Bohužiaľ som moc nevnímala hrozne to bolelo a od toho že prišiel autobus si nič nepamätám. asi o 2 hod som sa zobudila na neznámom mieste v neznámej prázdnej izbe z obviazanou ranov. Vstela som s postele a opäť na ňu spadla nevládala som tou nohu ani pohnúť nietoešte sa o ňu opreť. Do izby vošiel Jackson s tabletkami a vodou. bol stále bez trička a ja som z neho nevedela odtrhnúť oči. Dal mi do ruky vodu a tabletky a povedal: ,,Zapi ich" ja som sa opýtala načo a nechápavo som sa naňho pozrela. ,,To je proti bolesťi "odpovedal. ,,A kde sme to" Opítala som sa zase nechápavo. ,,U mna dom" odpovedal a usmial sa na mna.chitila som sa za stehno a zasičala som od bolesti. On sa starostlivo spýtal či som v poriatku a či ma po moc bolí. Ja so mu odpovedala že ma to skoro vôbec neboí a to som mala čo hovoriť tento raz ma on chitil za koleno a ja so takmer skolabovala od bolesti. ,,Takže nebolí hej???"
Mala som chuť ho uškrtiť ale ani na to som nemala silu. O cvílu mi dal bozk na líce a už ma apsolutne nič neboleloDakujem čítatelom a ospravedlňujem sa za gramatymu