Hannah
Včera to Bol jeden z najkrajších dňov a taktiež snov snívalo sa mi že sme si vymenili čísla a večer zavolali .Rodičia ani sestra neboli doma a tak som Markusa pozvala ku mne domov na večeru sme si dali sushi ktoré sme spolu ❤️robili. Bolo to skvelé špliechali sme sa vodou a ohadzovali rižov. Markus je odomňa o rok starší a človek by čakal že aj rozumnejší no ale to on nieje je detnskí trocha a on má 15 a ja o mesiac 14 rokov som 15 cm nižšia od neho .Po obhadzovaní rižov si ma vyložil na kuchinskú linku a do dlaňe chitil moju tvár a chystal sa mi darovať jeden lepkavý bozk, keď sa.Priblížil k mojim perám asi tak jeden centymeter budík ma zobudil zo sna. ,,Prekliaty budík !!!" Zakričali som nervózne a snažila som sa vrátiť do sna ale neúspešne. Šmarila som buďík o zem. do školy som si obliekla boyfriend kraťasy a a tričko dlhé asi po pupok.keď som tam prišla tvárila so sa nenápadne a celí deň so nad tým rozmíšľala po škole som babám povedala o mojom sne a oni chitila záchvat smiechu. Keď som sa opýtala prečo sa rehocú Klára povedala že sa jej snívalo to isté ale s Jakubo a Kike s Martinom všetky tri sme sa tasmiali a všetky nás napadlo presne to istéKapitola vanovaná Klarise Vanovčanovej (odplata) a dakujem čîtatelom a až v ďalšej kapitole sa dozviete čo nás napadlo ....