Deň po

46 2 2
                                    

Ráno ma hrozne bolela hlava.Na raňajky som si zobrala cereálie a tabletky na bolesť hlavi chalani si vytiahli pivo s chladničky a ako Keby sa včera neopili. Mi baby sme na nich pozerali s otvoreními ústami a oni sa začali smiať . Na obed sme este ostali u Markusa jeho rodičia boli stále preč. Okolo jednej sme sa naobedovali teda to si myslí Hannah a Markus. Na obed sme mali steak ktorí robil Markus pomáhala mu Hannah no nebol to steak skôr nedovarené kuracie mäso. Keď sa Markus a Hannah otočili ja Klára ,Jakub Suzi a Martin sme to okamžite ale potichu vyhodili nedovarené mäso do koša vedľa mňa . Keď sa Hannah otočila spítala sa ,, Chutilo ??" My sme sa sa začali tak smiať že Suzi si omylom búchal hlavu do taniera od kravy s mäsa. Jakub v tom momente chitil záchvat smiechu a stretal sa zo stoličky v teda sa začal smiať Markus aj Hannah . Klára sa smiala na Jakubovi a strčili ruku do múky a hrsť plnú múky hodila po mne ja sm sa naštvala a z chladničky vytiahla šľaháčku a postrieľa som jej hlavu chalani vybuchli smiechom a ja tieš potom my Klára vytrhla šľahačku z mojej ruky a postriekala my tvár potom do mna hodila múku chalani boli totálne červený od smiechu ja a Klára sme prišli za chalanmi Klára dala šľahačkovú facku Martynovi a ja Jakubovy Suzi sa začala smiať a pristúpila k Jakubovy a na prst si zobrala šľahačku z jeho tváre a oblízla ju. Klára a martyn sa na seba pozreli a Martin povedal:,,Ona s ním flirtuje!!!!!!!!!"

SenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora