Fľaša

54 3 0
                                    

Len pre istotu píšem. Tuto kapitolu piše moja kamoška KlarissaLarissa a ja budem písať do jej knihy NORMAL Life.
Dneska mi prišlo najmenej desať Sms ohľadne toho že Markus usporiadava párty. Už sa neviem dočkať lebo tam bude celá partia. Ja Klára chalani Hannah Suzy.

Prišla som pred dom už aj s babami. Mali sme každá oblečené farebné tieklo a čierne legíny. Hneď ako Hannah zazvonila nám otvoril Markus a rýchlo nás vtiahol dnu.
,,Riti!skoro mi padlo tričko''zanadáva potichu Hannah pretože ona jediná aj so Suzi majú tričko bez ramienok.Na začiatku párty to bolo v celku vporiadku.Tancovali sme a liali do svojích hrdiel alkohol. Keby niečo sme v Markusovom dome a jeho rodičia niesú doma našťastie. Zrazu niekto zazvonil.Bol to Jim a Jack chalani z našej triedy brigádnici ktorý rozdávajú pizzu. Vzali sme si objednávku a zabuchli dvere. Hudbu sme pustili čo najhlasnejšie a naliali sme si každý za pohár nejakého alkoholu. Zrazu pocítim že mi niekto ztlačí zadok. Obzriem sa a uvidím Martina. Usmejem sa a on mi opätuje ale trochu tajomný úsmev. Za Martinom uvidím Hannah nacapenú perami na Markusovi. Usmejem sa a zrazu sa mi zatočí hlava. Už sa chystám spadnúť na zem ale Martin môj zachránca ma zachití. Tváre máme od seba pár milimetrov. Nahnem sa a začnem ho bozkávať. On sa ale odo mňa odtrhne. Nechápavo na neho pozriem. Ide ku stolu naleje si alkohol. Okamžite zaúčinkuje. Pribehne ku mne a začne ma bozkávať na krku. Ja zavzichám od rozkoše. Zrazu zakričí Jakub
,,Hej ľudia poďme hrať fľašu. " super ide sa.
Potiahnem Martina za golier aby sme sa pohli. S prázdnou fľašou alkoholu sa hra začne. Roztočí sa flaša a padne to medzi mňa a Martina. Úlohu nám zadá Hannah ktorá je napitá tak ako ja.
,,Ťakže dávam Vám úlohu aby ste sa začali bozkávať a až o dve kolá prestali. " ty kokos ľahšiu úlohu už nemohla dať?
Martin sa na mňa. Vrhne sa na mňa a neprestáva. Keď prejdu dve kolá začnem točiť z flašou. Padne to na Klaru. Prikážem jej aby otvorila okno a z plného hrdla zakričala SOM ZÁVISLÁ NA...A ďalej už tuším viete. Urobila to. Rehotali sme sa Jak kone na tom. Uvidím ako Hannah ťahá Markus do vedľajšej izby a hlasno zamkne. To isté spravyť chcel aj Martin ale ja mu naznačím na dvere kde je Hannah a Markus.
,,Poďme ale buďme opatrný!"poviem a naznačím rukou nech idú za mnou. Keď sme pri dverách počujem vzdychanie a rozopínanie zipsu. Zo zadu ma zrazu chytí tipujem Martin a kráčal do izby na samom konci domu. Hodí ma na posteľ a zamkne dvere. Potom si vyzlečené tričko a ja pochopím o čo ide. Potmehúcky sa na mňa usmial. Tričko mi vyzliekol ani som nezaregistrovala. V tom okamihu mi stiahol aj legíny že som bola len v spodnom prádle. To isté som spravila aj ja s jeho oblečením. Zrazu mi on stiahne spodné prádlo a vrhne sa na mňa. Ja mu medzi tým dávam dole boxerky. A ďalej asi viete o čo išlo. Pamätám si len že som zaspala na ňom nahá a nohy som mala okolo neho. Tipujem že to isté aj babám.
Túto kapitolu zôraznujem som nepísala ja .Zo spolužiačkou sme si vymenili whattpad a ja som písala zase do jej knihy jednu kapitolu

SenWhere stories live. Discover now