"Hyunjin hadi gel saçını öreyim."
Bir kaç gündür benimle olabilecek en az şekilde konuşuyordu ve bu benim canımı sıkıyordu. Buluşacağım kişi için yemek yapmasını istediğimde bana bir kaç gün trip atacağını biliyordum ama ertesi gün buluştuğumuzda boynumdaki kapatmak için hiç bir çaba sarf etmediğim morlukları görünce düşündüğümden daha fazla bir tepki almıştım ve bu durumdan sıkıldığım için onu evime çağırmıştım ama değişen bir şey olmamıştı. Uzandığı koltuktan bana yan gözle bakıp kalktı ve önüme gelip oturdu.
"Bekle toka getirip geleyim."
Saçlarına ufacık bir öpücük bırakıp oturduğum yerden kalktım ve hemen odama koşturdum. Bazen saçlarım beni daralttığından evdeyken toplama gereksinimi duyuyordum o yüzden ufak lastik tokalardan almıştım. Bir kaç tanesini alıp hemen geri dönmüştüm ve benim sarışınım hala bıraktığım yerde oturuyordu.
Biraz Hyunjin'in acı çığlıkları biraz da benim onu azarlamalarımdan sonra nihayet bitirmiştim. Hemen oturduğum yerden kalkıp onun karşısına geçtim ve yarattığım şaheser bahtım gururla.
"Zaten güzeldin, ama şimdi çok daha güzel oldun Hyunjin."
Beyaz teninde oluşan allıklar hoşuma gitmişti, uzun zamandır arkadaştık ve o her seferinde iltifatlarım karşısında utanıyordu. Aşık olmak çok gereksiz bir şey Hyunjin.
Normalde asla aklıma gelmeyen bir şey onun tatlı suratını görünce istemsizce aklıma düşmüştü. Güzel çocuktu Hyunjin, okulda hatırı sayılır bir fan kitlesi vardı ki hepsi de eli yüzü düzgün insanlardı ama o benden umudunu asla kesmiyordu. Sadece ama sadece bu emeğinin karşılığını vermek istemiştim, çok çalıştı.
Ona biraz daha yaklaşıp dizlerimi onun dizlerinin hemen yanına koyup önüne oturdum ve ellerimi yanaklarına koyup hafifçe okşadım. Söylemeden geçemeyeceğim her gün düzenli olarak cilt bakımı yapsam da onun sabah kalktığında yüzünü yıkaması dışında pek bir şey yapmadığı teni kadar pürüzsüz değildi benim tenim.
Yakınlığımız onu heyecanlandırmıştı, hızlanan nefes alış verilerişlerinden anlamıştım. Yüzümü biraz daha onun yüzüne yaklaştırıp daha fazla beklemeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Tam bir öpüşme bile sayılmazdı, sadece dudaklarımız birbirine değiyordu ama bunun ona yeteceğini biliyordum.
"Ben acıktım sarışınım, hadi yemek yiyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruby Red / Hyunmin
Fanfiction"Ona bu kadar çok güveniyor musun gerçekten Seungmin?" "Eğer birini öldürdüysem ve ceseti yerde sürüklemem gerekseydi yardım için ilk onu arardım."