Aleuriona je sedela na svom krevetu i igrala se sa pramenovima svoje vatrene kose. Iz misli joj nije izlazio sinoćni san i njegov zao glas, kao i mesec obojen crnom bojom koji se nalazio pred njenim očima. Šta je značio taj san? Zašto se u njemu pojavio Crni mesec? Šta je uopšte značio Crni mesec? Odjednom, osetila je kako se neko krzneno stvorenje umiljato mazi oko njenih nogu, spustila je pogled i ugledala Feonu koja je želela da se smesti u Aleurionino krilo. Usna joj se savila u mali osmeh, a onda je rukom potapšala svoje noge i Feona je skočila kod nje. Njena ruka je krenula da češka mladu vučicu oko ušiju.
„Feona, imala sam jako čudan san koji me je uplašio", glas joj je podrhtavao dok je izgovarala tu rečenicu, Feona je zbunjeno podigla glavu prema njoj, nije znala o čemu je Aleura govorila. „U tom snu sam čula Arsenisov podli glas, spominjao je Crni mesec. Šta...? Šta uopšte predstavlja Crni mesec?"
„Ne znam, Aleura. Nikada nisam čula za Crni mesec. Ne znam šta bi to moglo da bude."
„Moramo da saznamo značenje tog čudnog sna. Želim da znam šta je Arsenios hteo da kaže u njemu."
Vrata su se odjednom otvorila i u sobu je ušla Lucia, međutim ona nije bila sama. Smejala se i pričala je sa nekim, Aleura je pogledala prema Feoni, a onda brzo skočila sa kreveta i prikrala se zidu kako bi čula sa kim je njena prijateljica to razgovarala. Koliko je Aleuriona to mogla da pretpostavi, to je bio mladi muškarac, samo što ona još uvek nije shvatila ko je to bio. Pošto je stajala kod prozora, pogledala je kroz njega i ugledala jednog od Elionovih bliskih prijatelja.Lucia je razgovarala sa njim, i Aleura je mogla primetiti kako nervozno sklanja pramen svoje zlatne kose iza ušiju. On joj je pružio malo parče pergamenta, a onda joj je džentlmenski poljubi ruku, nakon toga se okrenuo i otišao svojim putem. Lucia je stajala na balkonu i mahala mu, a onda je ušla u kućicu. Aleura joj je brzo prišla, pošto Lucia nije znala da je Aleuriona sve vreme stajala kod vrata, ona od iznenađenja ispusti glasni vrisak straha.
„Oh, tako mi šest Bogova Caeluma! Aleuriona, uplašila si me!"
Aleura je imala nekakav nedokučiv osmeh na svom licu. „Ko je bio to sa tobom napolju? Ha?"
Lucia je osetila kako joj crvenilo cveta po licu, brzo ga je prekrila svojom plavom kosom, koja je još uvek bila čupava od spavanja. „N... Niko... Ovaj... To mi je bio prijatelj", brzo je skrenula pogled u stranu.
„Stvarno?", Aleura prekrsti ruke na grudima i napravi dva koraka prema Lucii. „Pošto sam ja sasvim sigurna da sam videla Lorda Theodorosa napolju, sa tobom. On ti je dao to parče pergamenta? Zar ne? Šta piše u njemu?"
„Ovaj... Da.... On mi ga je dao...", Lucia je još više pocrvenela, a Aleura je počela da se smeje iz sveg glasa, zbog Luciinog crvenog lica koja je govorilo da joj je jako neprijatno. „Prestani da se smeješ Aleuriona!"
„Da li si se ti to zaljubila u Theodorosa?"
„Ja...", srce joj je toliko glasno lupalo o grudnu kost, da je Lucia najednom pomislila da će joj oni iskočiti iz grudi.
Aleura se još jače nasmejala. Lucia ju je presekla jednim ljutitim pogledom, a onda je smeh utihnuo. Lucia je uzela pergament i otvorila ga je, a onda je pročitala sadržaj napisan na njemu.
Tražio sam Labude po celom svetu, ali nigde nisam video ovako prekrasnog poput Vas, Lady Lucia. Da li jedan tako prelepi beli Labud bi želeo prekosutra da bude moja pratnja na balu?
~ Lord Theodoros Qulimontus
Luciino srce brže zakuca. Theodoros želi da mu ja budem pratnja na balu?, osmeh pun sreće zasijao je na njenom licu. Aleura je došla do nje, a onda bacila pogled na pismo koje je Lucia držala u svojim rukama.
„Hmmm.... ZANIMLJIVO!", uzviknula je ona radosno, što je Luciu nateralo da se namršti, nije želela da se Aleuriona šali na račun nje i Theodorosa. „Da li ste to ti i Theo postali bliski dok sam ja boravila na Espeonu?"
„Prestani Aleuriona!", povika Lucia iznenada, krv joj je ubrzano tekla niz vene, i one je osetila kako se prigušeni bes polako budi u njoj. „Theodoros i ja... Ovaj... Pa, znaš... Mislim.... Nije ono što misliš!", pustila je bes na površinu da potopi sve što se nalazilo na njoj.
„Da, da... Kako da ne", Aleura je namignula u njenom pravcu. „Ne brini se Lucia. Tvoja tajna je sigurna sa mnom."
„Koja tajna?"
„Pa znaš... To da ti se sviđa Theo."
„Prestani Aleuriona! Idem da se spremim. Uskoro počinje turnir, jedva čekam da te vidim kako koristiš Nebesko sečivo. Takođe, jedva čekam da vidim dvoboj Lightusu. Koliko znam, Feona se bori sa Panteinim Lightusom."
„Tako je!", Aleuriona je klimnula glavom na njene reči. „Moramo da se spremamo za turnir. Sutra je trka i dvoboj mačeva?"
Lucia joj je klimnula glavom. „Idem da se spremim. Naći ćemo se ispred kuće zajedno sa Yolanthom i Cadence."
„Važi!"
YOU ARE READING
Senka Crnog meseca (Završena) - II Knjiga
FantasyUkrali su joj krunu i ubili majku... Oduzeli su joj sve što je imala... Ali, ona se sada vraća po... Osvetu! Prošlo je nekoliko meseci od kako je Aleuriona spasila planetu Espeon i njegove stanovnike od mračnog demona, a glas nepoznate ž...