І бубонить і бубонить, і бубонить і бубонить. Мінхо вже стрілятися готовий - або розстрілювати інших. Викладача - насамперед. А до кінця пари ще сорок хвилин, і Мінхо зараз відключиться прями за партою.
- Можливо, хтось нам розповість про перший тип бойових дій у міжнародному збройному конфлікті? - питає викладач, і Мінхо думає, що йому весь потік розповість будь-що, включаючи весь родовід династії Платагенетів та хімічний склад Нептуна, аби він заткнувся; сил жодних немає. - Лі Мінхо?
Ну звичайно ж.
Мінхо відлипає від долоні, що підпирала щоку, і з максимально можливою зацікавленістю дивиться на невелику худу фігуру, вигутою буквою Г. Зацікавленість у нього виходить така собі, на трієчку.
- Перепрошую, професоре?
- Перший тип бойових дій, Мінхо-ші, - повторює викладач. - Цілі, завдання сторін, масштаби та стратегії.
Мінхо намагається зобразити, що дуже радий, що йому дістався саме це чудове питання, яке так жваво його цікавить, і вивченню якого він, звичайно ж, присвятив усі вихідні. І щиро сподівається, що в його очах не світиться те нескінченне ніхуя, яке він знає про типи бойових дій у міжнародних конфліктах.
- Перший тип бойових дій - це збройна протидія сторони А стороні Б, - впевнено починає він. Позаду хтось тихо хіхікає, і Мінхо з тяжкістю стримує порив розвернутися і доступно пояснити заднім партам, в якій труні він бачив таких веселунів.
- Отже, перший тип характеризається локальним масштабом, межами конфлікту є спірна територія. Протяжність у часі... мала. Декілька діб. Стратегія типа <зруйнування>: авіація, тактична зброя, танки та механізовані частини не використовуються.
Викладач дивиться на Мінхо.
Мінхо теж дивиться на нього.
Гарно стоїмо, думаємо.
- Ще щось? - дбайливо уточнює викладач.
Мінхо пожимає плечима.
- Дуже гарна відповідь. Ні слова по суті, формулювання максимально обхідні, щоб під будь-який тип підійшло, цілі ви взагалі пропустили. Особливо мені сподобалося, як акуратно було згадано питання стратегії сторін. Не беручи навіть до уваги, що в першому типі використовується шокова стратегія, то стратегія зруйнування застосовується відразу і в другому, і в третьому типі. Дл третього характерне застосування всього арсеналу, аж до ядерного удару. Якщо ви не читаєте матеріали підручників, раджу принаймі працювати на семінарах.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Somnium
RandomБувши на четвертому курсі університету, Джисон проходить через батьківський аб'юз, самогубство брата та депресивний епізод. А Мінхо, який вигадав Джисона і всі його проблеми, щоб справлятися з власними дитячими травмами, зустрічає його у відділі з г...