***
Підлога у них у цій будівлі якась дивно тепла – з підігрівом, чи що? А стіни холодні - прямо твердий крижаний бетон під шаром штукатурки. Штукатурка
хороша, міцна. Їм би з Феліксом таку у вітальню, стелю фарбувати.Джисон сидить на підлозі, прикинувшись спиною до стіни, і намагається усвідомити життя. У нього в руці – давно згаслий мобільний, а над головою блимає
непохитна лампочка.Непохитністю своєю вона явно виграє Джисона в суху.
Взагалі, стан у нього дивний. Якийсь ніякий. Він вирячився в
протилежну стінку коридору, і відчуває величезне незрозуміле нічого.Це нічого таке велике і таке виразне, що роздувається у Джисона під ребрами і тисне на мозок.
Дідько, ну а тепер що?
Він заривається пальцями у волосся, пару разів з силою смикає за коріння, переконуючись, що все нормально, він є. Йому правда дуже потрібно бути в цьому впевненим.
Ну що, каже собі Джисон, треба щось вирішувати.
Треба щось...
Трясьця.
Він розблоковує смартфон, відкриває діалог із Мінхо і пише.
«Ти зараз вдома?»
Ось так просто, без вітання, без я закінчив, без все нормально.
Відповідь від Мінхо приходить майже відразу, начебто він весь час сидів із телефоном в руках моніторив повідомлення від Джисона.
«Так, а що?»
Боже, які дурниці.
Мінхо ж більше нема про кого думати, крім Джисона. Ну звичайно.
«Скинь адресу. Приїду за годину»
І встає, не чекаючи, поки Мінхо відправить йому назву ЖК чи скине геолокацію.
Джисону треба надвір – подихати.
А ще йому не шкода грошей на таксі; він хоче максимально швидким і максимально комфортним чином дістатися будинка Мінхо, тому що до дупи, він за сьогодні вже напереживався.
Натискає на іконку, підтверджуючи замовлення на суму, на яку він із Феліксом
домовилися у вихідні сходити в кіно та поїсти суші.Фелікс зрозуміє.
Мінхо передбачив абсолютно все.
***
ВИ ЧИТАЄТЕ
Somnium
RandomБувши на четвертому курсі університету, Джисон проходить через батьківський аб'юз, самогубство брата та депресивний епізод. А Мінхо, який вигадав Джисона і всі його проблеми, щоб справлятися з власними дитячими травмами, зустрічає його у відділі з г...