***
До кінця березня погода у Сеулі стоїть страшенно тепла. Прямо непристойно. Джисон сидить на лавці, підставивши обличчя променям весняного сонця, і досить
жмуриться, насолоджуючись тріском збожеволілих птахів.На ньому дуже легка весняна куртка (бомбер тимчасово відійшов мерзлячому Феліксу) і ті самі черевики на шнурівці, що пройшли В'єтнамську війну. Навколо, як молекули в первинному бульйоні, кидаються втомлені студенти. Більшість із них - з особами, які явно демонструють, де саме вони бачили
цей захист.У Джисона у самого невдовзі своя, але йому якось спокійно. Половина диплому, нарешті, написано, і другий розділ активно в процесі. Останні кілька тижнів він провів, не вилазячи з екрану ноутбука і не реагуючи ні на дзвінки, ні на обурені зітхання Фелікса. Здається, скоро це все справді нарешті закінчиться.
Студенти розходжують туди-сюди територією Сеульського національного, і хоча все це виглядає вкрай симпатично з усякими їх доглянутими газончиками, чистими доріжками та блискучим склом вікон, в яких відображаються яскраві промені, Джисону дивно-приємно від того, що хоча б він тут нікому нічого не повинен.
Він приїжджає дуже заздалегідь (без натяку на каяття проспав першу пару і вольовим рішенням не пішов нікуди і далі) і сидить біля кампусу добрих хвилин сорок. Поруч з лавкою валяється рюкзак - книги, зовнішній акумулятор для телефону, пляшку води. Він розглядає однакові загогулинки людських фігурок і мирно чекає.
Мінхо з'являється з основного входу ближче до чотирьох. Втомлений, запахнутий у тонку замшеву куртку та з сумкою через плече. Джисон помічає його темну маківку ще біля самих дверей і, мружачись від сонця, спостерігає, як той спускається сходами з цоколя в компанії якогось хлопця з рожевим волоссям.
Мінхо теж бачить його ще здалеку і посміхається, поправляючи лямку сумки.
- ...тому він сказав, що на анти плагіат надсилаємо заздалегідь, щоб у
студвідділі встигли перевірити Або за свої гроші, - закінчує Мінхо, на ходу
чмокаючи Джисона в щоку. - Привіт сонце.Джисон не може не розплистись у напів сонній посмішці, хоча за останні півгодини очікування встиг значно розморитися.
- Та в сенсі заздалегідь? - супутник Мінхо невдоволено дме губи, ганяючи за щокою жуйку. - Він нам дедлайн на скільки поставив? На середину квітня. Раніше треба було попереджати!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Somnium
RandomБувши на четвертому курсі університету, Джисон проходить через батьківський аб'юз, самогубство брата та депресивний епізод. А Мінхо, який вигадав Джисона і всі його проблеми, щоб справлятися з власними дитячими травмами, зустрічає його у відділі з г...