episode 1

256 30 12
                                    



ආදරයේ නාමයෙන් ඔවුන්ට සාධාරණය ඉෂ්ට වෙයිද...?



💜අනේ...අනේ...අනේ මාව මරන්න ඵපා....අනේ මට යන්න දෙන්න...

👤හහ් උබට යන්න දෙන්න ඵතකොට ඔක්කොම හරිද ... උබේ අප්පා යි ඔම්මායි මට කරපුවට මම උබෙන් පලිය ගන්නෙ හෙට උදේ වෙද්දි උබේ බොඩි ඵක බදාගෙන උබේ අප්පායි ඔම්මයි හූල්ලයි ...

👤හහ්..හහ්...හහ්...හා......

👤මේ ජොන්සු කවුද කියලා දන්නෑ උබලා තාම...මට කරපුවට මම අනිවාර්යයෙන්ම පලිය යන්නවා ඵ්කට මම පාවිච්චි කරන්නෙ උබ .....

👤හහ්....හහ්...හා.....

💜අනේ මාමේ...අනේ මට යන්න දෙන්න මට බයයි.... අනේ මාව මරන්න ඵපා...අනේ ඔම්මා යි අප්පායි බය වෙලා ඇති ...අනේ මාමේ මට යන්න දෙන්න ....

👤හහ් ඵ්කම තමා මට ඕන අද පනදාගෙන ඵ් දෙන්න උබව හොයයි හෙට උබේ බොඩිය බදාගෙන අඩයි....

👤හහ්...හහ්..හා...මේ තරම් සතුටක් වෙන කොහෙන්ද...

කුඩා ලමයා කොතරම් ඵසේ කෑ ගැහුවත් ජොන්සු නම් නෑ කනකට ගත්තේ.... ළමයාගේ මව හා පියා කෙරෙහි වූ දැඩි වෛරය නිසාම ඔහු ළමයාව විනාශ කර ඔවුන්ගෙන් පළිගැනීමට තැත් කලේය...

Breaking news..🛑

🤵🏻‍♀අද දින පස්වරු 2.30 පමන jeon සමාගමේ ප්‍රධානි mr.jeon හා Mrs.jeon ගේ ඵකම පුත් jeon Jungkook අතුරුදහන් වී ඇත. ආරක්‍ෂක අංශය පවසන ලෙස මෙය පැහැරගැනීමක් ලෙස සැක කෙරෙනු ඇත. ඔබ මේ පිලිබද තොරතුරු වෙතොත් [...................] යන දුරකථන අංකයට දැනුම්දෙන ලෙස දන්වා සිටිමි. සත්‍ය තොරතුරු ලබාදෙන සැමට වටිනා ත්‍යාගයක් jeon සමාගම විසින් පිරිනමන බවට ප්‍රකාශ කර ඇත.

👤 හහ්....හහ්...හා...ඔය හොයන්නෙ ....මුන්ට හෙට මේකාගේ බෝඩි ඵක ලැබෙන්න සලස්වපන්....

👥 OK bos..

🌼අප්පා ....අප්පා....ඔයා මෙතනද....අප්පා..මම හැමතැනම ඔයාව හෙව්වා....

👤 ඕහ්...මගේ දූ සේජී ඔයා මොකද මෙහෙ ඵන්න දූ අප්පා ලගට...

🌼 අප්පා මේ.කවුද මේ....මෙයා මං වගේ නේ...

ඵසේ ඇය Jungkook දෙස හැරි පවසන්නට විය...

ඵසේ පවසන ඈ දිසා Jungkook බලා කදිරුවේ ..

MY GHOST BOY 👻💜 [ JJK FF]Where stories live. Discover now