4- GEZMELER, GEZMELER

134 12 3
                                    

MÖRÖBAAA . NORMALDE HER GÜN YENİ BÖLÜM PAYLAŞMAYA ÇALIŞIYORUM AMA HASTAYIIIIM *BURNUNU ÇEKTİ* . GÜNÜMÜN BÜYÜK KISMINI YATARAK GEÇİRDİĞİM İÇİN BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ KUSURUMA BAKMAYINIZ . AMA UZUN BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIMM.


PS. : 100 OKUNMAYI GEÇMİŞİZ . LELELELELE . AY MÜTÜŞSÜNÜZ XX

*********************************


"DIRIRIRIRIRIRIRIRIRIRIM "


Sabahın köründe, beynimi kemiren alarmın lanet sesiyle uyandım . Yani cidden okul bu kadar erken olmak zorunda mıydı ? Öğretmenlerin bize garezi mi vardı ? Babam böyle past-.. yani cidden bu kadar saçmalanmaz Melin . PES! .

Sabah sabah beyin kıvrımlarımı düzleştirdikten sonra banyoya gittim .



Saçlarımı tarayıp tipimi az da olsa düzelttikten sonra mutfağa , krep hazırlayan annemin yanına geçtim .


-" Ooo Derya Reis, krepler filan . Formunuzdasınız yine " diye yaptığım yağcılığa annem gülerek karşılık verdi .



Kahvaltımı kibar ve zarif bir hanımefendi gibi *çarpıldı* yaptıktan sonra geç kaldığımı fark edip odama depar attım . Okul eteğimi ve yamuk yumuk gömleğimsi kıyafeti üstüme geçirdikten sonra kendimi sokağa attım .

Koşa koşa durağa geldiğimde dün okulda gördüğüm Gökçe 'nin de beklediğini görüp yanına gittim . Selamlaşma faslından sonra metrobüsümüz geldi .



***



CAN'DAN:


Annemin müthiş (!) zaman anlayışı yüzünden erken uyandırılmış, üstüne bir de tekrar uyuyamamıştım . E dolayısıyla de sınıfa ilk ben girmiştim . Sırama geçip tekrar uyumaya çalışırken içeri Bora gevşeği ve başka birkaç kişi daha girdi . Yani benim uyku isteğim hayal oldu .


Ders saatinin yaklaşmasıyla sınıf da yavaş yavaş doluyordu . İyi de Melin nerede? Saçmalama Can, yani sanane Melin'den ..?


İlk zilin çalmasıyla merakım endişeye dönüştü . Resmen kapıyı gözler olmuştum . Ve Gökçeyle birlikte içeri dalan Melin'i görünce rahatladım . Konuşmamıza fırsat olmadan hoca içeri girmişti .


Dersin resim olduğunu görünce biraz sevindim çünkü resim öğretmenimiz üniversiteden geçtiğimiz yıl mezun olmuş olan Koray Hoca'ydı ve dersinde uyusam da laf etmezdi .


Melin yine dünki gibi önüme, Ceyda'nın yanına oturmuştu . Arkasını dönüp bana gülümsedi ve başıyla selam verdi .


- " Günaydın arkadaşlar " Koray Hoca'ya karşılık olarak sınıftan da uykulu 'günaydıııın' mırıltıları yükseldi . Önümde Ceyda ve Melin'in fısıldaşmalarını dinledim .

♡Suda Açan Çiçek♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin