6- SÜRPRİİİZ

100 7 3
                                    


YENİ BÖLÜME HOŞ GELDİNİZ SJASHDJ (BU NE BİÇİM RANDOM) YA VOTELAR BİRAZ AZ MI SANKİ :/ VALLA YAZASIM GELMİYOR YOKSA DÜKKAN SİZİN *KEKO YAZAR*


!Ö N E M L İ !

NEYSE BU BÖLÜMDE YENİ BİR KARAKTER GELİYOR VE BU KARAKTER GERÇEKTE DE VAR OLAN VE ÇOK SEVDİĞİM BİR CANIMCIM . BÖLÜM SONUNDA KULLANICI ADINI SÖYLEYECEĞİM SÜRPRİZİ KAÇMASIN SDFGDHJ . AYRICA KARAKTER LİSTESİNİ EKLEDİİİM . HAYIRLI UĞURLU OLSUN . XX.





*.*.*.*.


MELİN'DEN :



Can'ın bu belimden tutuşuyla girdiğim ani şoktan silkinerek kurtuldum . Aceleyle, teşekkür ederim gibi bir şeyler geveledikten sonra yanından uzaklaştım .


Kalbimin ritmi düzelince de biraz olsun rahatladım ve tekrar yanlarına döndüm , Ceyda'nın koluna girerek yürümeye devam ettim .



Kafama yediğim bir şeyle beynim yerinden oynadı .




Arkama dönünce Bora'nın gülmekten götüme dönmüş suratıyla karşılaştım . ULAN !!!


Tam sinirden köpürürken Gökçeyle el ele olduklarını fark ettim . Can'a baktığmda onun da şapşik çiftimizi yüzünde bir sırıtışla izlediğini gördüm .


Şimdi bizim bu çifte bir isim koymamız lazım .


* GökBor?

*GökRa?

*BorGök?

*BorÇe? *piç smile* çiftimizin resmi ismi Borçe'dir . Kayıtlara geçsin .


Ben düşünürken kafama ikinci kartopunu yedim .


E sıçsaydınız yani! Beynim yerinden oynadı nomıssızlar insofsızlar vicdonsızlar !


Kümelenmiş karlardan kocaman bir top yapıp bütün gücümle abandım . Top tam hedefime *Bora'nın kafası* ulaşınca sevinerek kartoplarını yardırmaya başladım . Bu sırada Ceyda ve Gökçe de yanıma gelmiş, Can ise Bora'nın yanına geçmişti .


Demek "kızlar vs. erkekler" ha . Yardırın aslanlarım !!!



*****


CAN'DAN :


Bora malı yanımda 'this is spartaaaa' diye bağıra bağıra koşturuyordu .


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♡Suda Açan Çiçek♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin