Akşam yemeğinden sonra hava almak için dışarı çıkmıştım. Hava tam olarak kararmamıştı. Üzerimde kısa kollu t-shirt olmasına rağmen soğuğa aldırmamıştım. Etraf sessiz ve sakindi. Havada uçuşan kuşların seslerini duyuyordum yalnızca. Gidip en yakın banka oturdum. Bugün yaşadıklarım aklımdan çıkmıyordu. Bay Mathers'in haberi olmamıştı hala.Yoksa şimdiye kadar atılmıştım okuldan...
Uzaktan bana doğru birinin geldiğini gördüm.Kalın deri ceketiyle, saçlarını savurarak havasına hava katıyordu. Bu Scott'dı.
"Hey bu soğukta ne işin var burada?"
"Kafa dağıtmaya gelmiştim sadece." dedim.
Üzerinden çıkardığı ceketini omzuma koydu.
"Çok sağol ama gerek yoktu." dedim hafif gülümseyerek.
"Önemli değil." dedi.
"Bugün olanlar için çok üzgünüm Scott." dedim üzgün bir şekilde.
"Biliyorum Amy. Ben Bay Mathers ile bu konu hakkında konuştum ve ceza almaman için elimden geleni yaptım."
"Ciddi misin? Çok..çok teşekkür ederim gerçekten." dedim ona sarılarak.
"Rica ederim."
"Scott seninle konuşmam gereken bir konu var aslında."
"Seni dinliyorum." dedi meraklı gözlerle.
"Cassie uzun zamandır senden hoşlanıyor ama bunu sana hiçbir zaman söyleyemiyordu."
"Gerçekten mi?"
"Evet ve senin Diana'dan hoşlandığını gördükçe çok üzülüyor." dedim.
"Ben ve Diana mı? Biz sadece arkadaşız. Aramızda hiçbir şey olmadı ve olamaz da." dedi emin bir şekilde.
Bunu duyunca şaşırmıştım.Cassie ile birlikte olmaları için hiçbir sorun kalmamıştı.
Bunu Cassie duyunca çok sevinecekti.
"Peki sen ne düşünüyorsun Cassie hakkında?"
"Onunla aramızda bir şey geçeceği aklıma bile gelmezdi. Ama bugün o bakışlarının beni çok etkilediğini fark ettim. Bilemiyorum Amy." dedi kararsız düşüncelere boğulmuş bir halde.
"Biraz düşün sen yinede. Karar verince bana söylersin." dedim ve ayağa kalktım. Ceketini ona uzatarak teşekkür ettim.
"Görüşmek üzere." dedi arkamdan. Dönüp, gülümsedim ve yatakhaneye doğru ilerlemeye başladım.
"Herkes odasına hemen. Hiç kimseyi koridorlarda görmeyeceğim." diye bağırdı Bayan Hershlag.
Bayan Hershlag yatakhaneden görevli öğretmendi.Çok sinirli ve disiplinli bir yapısı vardı. Odama girdim ve yatağıma uzanıp Cassie'yi beklemeye koyuldum.
Bayan Hershlag'a yakalanmaması gerekiyordu. Bayan Hershlag kahveyi çok severdi ve kahve almak için sık sık mutfağa inerdi. Cassie'nin bu fırsatı değerlendirmesi lazımdı.
Sam ile hayal kurarken kapının çalınmasıyla irkildim.
"Amy.. Amy aç kapıyı çabuk!"
Kalkıp hemen kapıyı açtım ve Cassie'yi içeri aldım.
"Geç otur."
"Sizi Scott'la bahçede gördüm. Ne konuştunuz anlat bakalım." dedi merakla.
"Diana ile aralarında bir şey olup olmadığını sordum.Yalnızca arkadaş olduklarını söyledi. Bende bu haberin seni mutlu edebileceğini düşündüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cosmic Akademi (ASKIDA)
FantasyBir Cosmic Akademi.. Düşmanlara karşı yeteneklerini geliştiren Kinezler.. Bir yandan insanlar üzerinde deney yapan düşman Yukoneziler.. Diğer yandan tutku dolu bir aşk serüveni.. Negatif enerjileri toplayıp, saldırıya dönüştüren Lunarkinezi yete...