6, Neyine Güveniyorsun?

108 10 6
                                    

-----------------------------------------------------------------

Hayatımın tüm iniş ve çıkışlarında ayakta kalabilmeyi başarabilmişken yeni aldığım haber beni uzun bir sorguya çekiyordu.

Doktor sanki tüm hayatın yalandı dermişcesine bakmıştı bana.

Tümör'ün bir yan etkisi halisilasyon olduğu söylenmişti. İşte bu beynime tümörden daha ağır bir darbe vermişti bana.

Dibine kadar hissettiğim bu zihinsel alıntılarımı benim kafamda kurduğum söyleniyordu dolaylı yoldan. Bunu algıladığımda aklıma gelen ilk isimdi o.

Jeon.

Onun gerçek olmaması imkansızdı ne kadar suratıma benim hayalim olduğunu ve gerçek olmadığını çarpsada. Onun o ellerini benimsemiştim. Yaşadığım tüm olağanüstü şeyleri onunla birlikte benimsemiştim.

Aklımda gezen tüm düşünceleri bölen Jiminin omzuma dokunan eli olmuştu.

Daha hastane önlüğümü bile çıkaramamışken tekrar odama kapatılmıştım.

Jimin yanımda benimle moral konuşması yaparken Namjoon hyung halledilmesi gereken bazı belgeleri dolduruyor, testin sonucunu bekliyordu.

"Bak tekrar test yaptılar. Eminim bir umut vardır taetae. Moralini bozma ve şunu unutma. Biz her zaman yanındayız."
Jimin son derece güven veren ses tonuyla konuştuğunda hafifçe gülümseyerek elimi elinin üstüne koydum.

"Teşekkür ederim Jimin. İyiki varsınız."
Verdiğim cevaba burukça gülümsedi Jimin.

Ortam sessizliğe büründüğünde yumuşaması için konuşmaya yeltendim.

"Namjoon hyung nerde kaldı acaba. Test sonuçlarına bir an önce bakmak istiyorum."
Oflayarak Jimine baktım.

"Gelir birazdan merak etme sen. O zamana kadar uyumak istermisin bebeğim?"
Tatlı sesiyle beni mayıştırdığında kabul ettim ve yatağıma uzandım.

Jimin anlıma bir öpücük bıraktı ve yatağın üstünden kalkıp, üstümü örttü.

Yatağa uzanıp gözlerimi kapattığımda derin düşüncelerimle uykuya dalmayı bekledim.

...

"Söylemek için zaman var hyung beklemeliyiz."

"Ama sonuçları görünce şüpelenecek Jimin. Ne demeyi planlıyorsun?"

"Bunun tümör olmadığını biliyoruz hyung. Kabul et."

Duyduğum boğuk sesler yüzünden gözlerimi araladığımda Jimin ve Namjoon hyung atışıyor gibiydi.

"Hyung çok bağırıyorsunuz."

Yataktan doğrulup gözlerimi ovalamaya başladığımda sesimi yükseltip onlara baktım.

"Ah-a şey uyandın mı Taetae."
Jimin burukça kelimeleri zırvalarken ona sen ciddimisin dercesine baktım. Yeni uyandığımda kesinlikle huysuz oluyordum.

"Görüyorsun Jimin. Ayrıca neden atışıp duruyorsunuz? Sesiniz kulağımı çınlatıyor."

Huysuzca söylendiğimde Jimin ve Namjoon hyung rahatlamışcasına bir ifade takınmışlardı.

Bu halleri beni şaşırtsada göz devirmekle yetindim.

Bir kaç saniye yerle bakıştıktan sonra aklıma gelen soruyla hızla kafamı kaldırıp gözlerimi hyung'uma kitledim.

"Hyung sonuçlarımı aldın mıı??"

Sorduğum soruyla hafifçe gülümseyen hyung bakışlarını yere değdirdi.

My İmaginary Love || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin