7, Geçmişden Kesitler

96 9 0
                                    


"Ne?

"Sizinle oynayabilirmiyim?"

"Oyun yeterince dolu Taehyung."

"Pekâla."

Bu cümleyi en az 100 defa duyan küçük Taehyung üzgün gözlerle yakar top oynayan çocuklara bakıyordu.
Her bir çocuğun yüzünde gülücük saçan mimikler, sağa sola kaçıp topa yakalanmamaya çalışıyorlardı.

Okulun kapısının önündeki mermer taşa oturdu ve kara kara düşünmeye başladı.

'Bu kaçıncı sefer olacak? Bu sözler yeterince canımı zaten yakıyor.
Bu dışlanmamın sebebi tembel bir öğrenci olmamdan mı kaynaklanıyor ki?
Ama benim dışımda, diğer tembel öğrenciler nasıl oyuna katılabiliyor?'

Bu düşünceler onun gözünden bir damla yaş gelmesine sebep olurken, devamı hızla ardından yetişmişti.
Dışlanmak ne kadar alışmış olduğu bir durum olsada bir o kadarda yediremediği birşeydi.

Bu sorunu öğretmenine söyleyerek çözmeye çalışsada öğretmeni her defasında bu sorunun öğrenciler arasında halledilmesi gerektiğini savunuyordu.
Bu çenesini kapatıp bir köşeye sinmekten başka bir çare vermiyordu.

Küçük Taehyung artık ağlamasını durduramiyacağını farkettiğinde burnunu çekerek oturduğu mermer zeminden kalktı ve arkasına döndüğü gibi okulun içine girip tuvaletin yolunu tuttu.

...

"Şey, acaba bende aranıza girebilir miyim?"

Oğlan çocukları Taehyung'un teklifini reddetselerde anlık bir duraksama yaşayıp tekrar yüzyüze geldiler.

Oğlanlar aralarında fısıldaşıp güldükten sonra bir çocuk öne çıkıp konuşmaya başladı.

"Aslında gelebilirsin. Çabuk bizi takip et."

Oğlan çocukları küçük Taehyung'u elinden tuttukları gibi merdivene doğru çekiştirdiler.

Küçük Taehyung oğlanların kurduğu cümlenin şokunu atlatamamışken merdivene doğru sürüklenmişti.
Bu suratında büyük bir gülücük oluşturduğunda herşeyin değişeceğine inanır gibi olmuştu.

Çocuklar merdivenden inmeyi bırakıp küçük Taehyung'u okulun ormanlığına doğru sürüklemeye başladılar.

Taehyung hala gülücük saçarken gördüğü manzarayla ağzı açık kalmıştı.

Karşısında birkaç kız ve o kızların kolundan tutup çekiştirdiği bir kız vardı.
Küçük kız huzursuzca kızların kollarında çırpınırken küçük Taehyungla göz göze geldi.

Küçük Taehyung hala olanları anlamaya çalışırken oğlanlar onu hızla çekiştirip o tutsak olan küçük kızın önüne itmeye çalışıyorlardı.

Olanları sindirememişken etrafta duyduğu tiz çocuk kahkahaları ve ona dokunmamak için küçük kızın karnına doğru attığı defalarca tekme ona acı veriyordu.

Onlara durmaları için defalarca bağırsada nafileydi. Sesi onlara çıkmıyordu, fazla kısık kalıyordu.

Bir süre bu devam ederken en sonunda oğlanların kolundan kurtulduğu gibi bacaklarını son hız okula doğru koşturdu. Bu kadar salak olmayı kendine yedirememeside bir cabasıydı.

My İmaginary Love || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin