02

293 32 77
                                    

Chaeyoung'un bakış açısı*

"Yeri, Seul şubesine orayı ziyaret edeceğime dair bir e-posta gönderdin mi?"

"Evet chaeyoung-ah. Bambam bana çoktan cevap verdi. Ne zaman geleceksin diye soruyor. Ona söylemedim çünkü sürpriz bir ziyaret yapacağını düşündüm" dedi ve sırıttım.

Ah... Uzun zaman sonra Kore'ye geri dönüyorum. Ailemi ABD'ye yerleştiğimden beri ziyaret etmedim. Kore... Sanırım 15 yıldan fazla oldu.

Seul'deki şubemizi açtığımızda Yeri'yi gönderdim. Ama bu sefer ben gidiyorum..Çünkü kardeşimi gerçekten özledim. Yani onu ziyaret edeceğim.

Uçağım yarın sabah. Yani hazırlanmam gerekiyor.

"Yani şimdi eve gideceğim. Sadece bu şeylere dikkat et. Ve bu dosyaları sürücümle birlikte gönderin. Ve özellikle önemli bir e-posta aldıysanız, bana iletin. Tamam mı?"

"Evet patron anladım.. iki haftalığına Seul'e gideceksin. Sadece buna odaklan. Buraları idare edeceğim. İş seyahatinizin tadını çıkarabilirsiniz" dedi sadece başını salladım ve gülümsedim.

Ofisten çıkıp eve ulaştım. Eşyalarımı hazırlıyorum.

Ertesi gün*

Şu an havaalanındayım. İki saat sonra incheon Havalimanı'na uçacağım. Açılış töreni 2 gün sonra olacak, bu yüzden iki gün otelde kalacağım.

Mina'nın bakış açısı *

İşteyim. Öğle yemeği zamanı, bambam ile yemek istiyorum ama o ofisten çıktı. Birlikte yemek yemeyeli uzun zaman oldu. Bazen eve gelmiyor. Evde yalnızım. Bilmiyorum, bazen kendimi işe yaramaz bir kadın gibi hissediyorum. Çünkü ona ihtiyacı olanı veremiyorum.

Personel kantinine gittim ve köşede tek başıma bir masaya oturdum. Sonra Momo'nun bana baktığını gördüm ve bana doğru yürüdü. Momo da şirketimizde koreograf.

Son Şirketi'ne katıldığımdan beri benimle yakın. Stresli olduğumda bana çok yardımcı oluyor. Moralim bozuk olduğunda o her zaman benim için burada.

"Yine mi mina-chan? Ofisten çıktı mı?" Bana soruyor. Sadece yemeğime baktım ve başımı salladım. İlişkimizin bu aralar nasıl olduğunu biliyor.

Kız arkadaşı Dahyun var. Neredeyse 2 yıldır çıkıyorlar. Tartıştıklarında Momo her zaman benimle konuşur. Bazen birlikte içmeye gideriz. Yani yakın olduğumuzu söyleyebilirim.

"Mina, yöneticimizin bu hafta burayı ziyaret edeceğini duydun mu?" dedi.

"Kim? Son Chaeyoung mu?"

"Evet. Çocukken ABD'ye taşındıktan sonra buraya ilk kez geliyor. Fotoğrafını sadece internette gördüm. O resimlerde çok havalı görünüyor" dedi.

"Ah gerçekten mi. Yani belki de bu yüzden Bambam meşgul.. Beni görmezden geldiğini düşündüm" dedim ve derin bir nefes verdim

"Evet evet. Hadi yiyelim.." dedi ve yedik.

Chaeyoung'un bakış açısı*

Incheon Havalimanı'na ulaştım.. Bambam'ın beni almak için orada olduğunu gördüm. O biraz yakışıklı bir adam. Japon bir kadınla evli olduğunu duydum. Yani o kadın biraz şanslı.

"Merhaba Bayan Son seni bekliyordum."

dedi ve el sıkıştık

"Bayan Son seni nereye bırakmalıyım?" Bana sordu.

"Oh beni Four Seasons Otel'ine bırak. iki haftalığına rezervasyon yaptım." dedim.

"Oh.. Sadece otele mi? Tamam bırakayım." sonra bavulumu arabanın içine koydu ve arabaya bindik. Ardından sürmeye başladı.

"Bayan Son sakıncası yoksa sizi evimize akşam yemeğine davet etmek isterim." diye gülümseyerek bana sordu. Ben de reddedemem.

"Geleceğim. Bana bir şoför gönder ki gelebileyim." dedim ve yüzünün ne kadar mutlu olduğunu gördüm. Beni otele bıraktı. Odama gittim ve doğrudan duş aldım bornoz giydim ve saçımı kurutmadım ayrıca uyuya dalıyorum. Çok yorgunum.

Ve ertesi gün öğleden sonra uyandım. Ahh neredeyse öğleden sonra iki... E-postalarımı kontrol ettim.. Özel bir şey yok. Bu yüzden dizüstü bilgisayarımı kapattım ve telefonumdan müzik açtım ve bavulumu yerleştirmeye başladım. Bitirmek üzereydim ama biri beni arıyor. Bu Bambam, o zaman akşam yemeği gecemizi hatırlıyorum.

"Merhaba Bayan Son. Şoförünüze 5.30'da otelinizde olacağını bildirdim. Ve sana numarasını göndereceğim." dedi

"Ah tamam çok teşekkürler Bambam" dedim ve aramayı sonlandırdım.

Sonra kıyafetlerime baktım. Ne giyeceğimi bilmiyorum, belki bunu giyerim. Kıyafet seçip yatağa koyup duş aldım. Saçımı kurutup hafif makyaj yaptım..Ve kıyafetlerimi giyiyorum. Güzel göründüğümü düşünüyorum.

 Güzel göründüğümü düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evde basit bir akşam yemeği. Yani çok fazla şeye gerek yok, diye düşünüyorum. Giyinmeyi bitirdim ve aşağı indim. Şoförümü arıyorum. O zaten orada. Ve Bambam'ın evine gidiyorum. Bir apartman dairesiydi. Kapıya yaklaştım ve kapı zilini çaldım.

 Kapıya yaklaştım ve kapı zilini çaldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ardından bir melek kapıyı açtı. Donmuştum ve ona bakmaya devam ediyordum. Aynısını o da yaptı. Ondan gözümü alamıyorum. Sonra Bambam arkasından geldi ve kolunu omzuna koydu.

"Merhaba Bayan Son içeriye buyrun." O zaman aklıma geldi. Sonra daireye girmem için bana yol verdiler. Koltuğa oturduk. O, bir yere geri dönüyor. Belki mutfak. Bambam benimle konuşuyordu. Ama gözlerim onu arıyor.

O geldi. Ona bakıyorum sonra o gülümsedi. Sonra ben de gülümsedim. Aman tanrım onun gülümsemesi. Gülümsediğinde diş etlerini gösteriyor. Dürüst olmak gerekirse kalbim çok hızlı atıyor. Kalbim ilk defa birileri için böyle atıyor. Özellikle bir bayan için.

Çok fazla bayanla çalışıyorum. Asla böyle hissetmiyorum, Yeri için bile.

"Bambam akşam yemeği hazır. Bayan Son hadi akşam yemeği yiyelim" dedi. Tanrım sesi kulaklarıma bal koymak gibi... Çok yumuşak.

Ayağa kalkıp yemek odasına gittik. Masada o önümde oturuyor ve Bambam onun yanında oturuyor.

"Bayan Son, tüm yiyecekler Mina tarafından yapıldı. Afiyet olsun."

"Ah tanıtmayı unuttum. Karım Mina. Senin şirketinde koreograf." dedi sonra eğildi. Ben de ona aynısını yaptım. Ardından yemeye başladık..

Sandalyemde hareket ederken yanlışlıkla Mina'nın bacağına çarptım. Bana baktı, başımı eğerken özür dilerim dedim. Bana gülümsedi ve iyi olduğunu belirtmek için başını salladı.

Friends with benefit-MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin