Chaeyoung'un bakış açısı *
Yuri'yi evimize getireceğimiz için çok heyecanlı. Onu hiç bu kadar heyecanlı görmemiştim. Çok erken uyandı ve bize kahvaltı hazırladı.
"Aşkım hadi kahvaltıya gel." yanıma geldi ve alnımı öptü. Vay canına çok mutlu.
Onu kucağıma çektim ve sarıldım. Bana döndü. Burnumu boynuna sürttüm. Bir süredir sevişmiyoruz. Çünkü ikimiz de meşgulüz.
Bana sımsıkı sarıldı. Pijama üstünü çıkardım çıkardım ve göğüs ucunu emdim, saçımı tuttu. Dilimi göğüs ucunun etrafında gezdirdim.
"Chaeyoung-ah!!"
Çatlamış sesini duydum, durdum ve yüzüne baktım.
"Beni baştan çıkarmaya mı çalışıyorsun?" Uzun zaman oldu yani kendime hakim olamıyorum, üzgünüm bebeğim.
Sırıttım ve aşağı indim.
"Beni neyin beklediğini görelim." dedim ve eşofmanını çıkardım.
"Bebeğim çok ıslaksın."
"Chaeyoung-ah benimle dalga geçmeyi kes. Hepsi senin yüzünden."
Eşofmanını yere attım ve vajinasına yaklaşıp yalamaya başladım.
"Tanrım... Chaeyoung-ah... Gerçekten çok iyisin."
Tüm sıvısını yalamayı bitirdikten sonra iltifatına gülümsedim. Dudaklarına geri döndüm, onu öpmeye başladım ve elimi masaj yapmak için klitorisine koydum.
İki parmağımı içinde kaydırdım, gel-git yapmaya başladım.
"Chaeyoung-ah daha hızlı!!!"
Dediğini yaptım. Aynı zamanda hala klitorisine masaj yapıyorum.
"Bebeğim devam edeyim mi?"
Kulağına fısıldadım ve parmağımı gitgide daha hızlı hareket ettirdim. Sanırım artık dayanamıyor. Başını salladı.
"Geliyorum! Chaeyoung-ah!!!!" Çığlık attı ve elime boşaldı. Omzunu öptüm fısıldadım.
"Seni seviyorum bebeğim."
Yavaşça parmaklarımı içinden çıkardım. Nefesini düzenlemeye çalışıyor.
"İyi misin?"
Mina'nın Bakış Açısı *
Geldiğini hissedebiliyorum. Yine de sorusuna karşılık başımı sallamayı başardım. Tekrar aşağı indi ve sıvımı temizledi.
Dilini kıvrımlarımda hissettim, içimde yanan his yüzünden tekrar inledim. Nefes almaya çalışıyorum ama ikinci turu istiyor gibi görünüyor. Kıvrımlarımı öptü ve yaladı.
Dilini klitorisimde her hissettiğimde daha yüksek sesle inliyordum. Onu yaptığı şeyden alıkoymak istemediğim için çarşafı sıktım, gözlerim kapalıydı.
Boşalmak üzere olduğumu hissederken dizlerimi büktüm. Klitorisimi emiyordu, saçlarını tutmama sebep oldu. Onu kontrol edemiyorum, çok sert emiyor.
"Chaeyoung-ahh!!! Ben ~~~geliyorum!!!!"
İkinci kez yaptı. Beni temizledi ve ona fısıldadım.
"Bu çok sertti."
Bana doğru hareket geldi ve öptü. Öpücüğüne cevap verirken kendi tadımı aldım. Onu sıkıca tuttum. Benimle işinin henüz bitmediğini görebiliyorum.
"Bebeğim biraz nefes almama izin ver." dedim, sırıttı. Bu sırıtış çok tehlikeliydi.
Bu sefer beni dinledi ve yanıma uzandı. Ona döndüm ve ona sarıldım. Sanırım kalbimin nasıl deli gibi attığını duyabiliyor.
"Aşkım; Yuri geldiğinde böyle davranmamız gerekiyor, tamam mı?" dedim. Gözlerime bakarken gülümsedi. Dudaklarını öpmeye başladım. Her gün daha da yumuşak geliyordu. Çilek aromalı marshmello gibi.
"Tamam bebeğim."
"Bir süre böyle kalalım ve sonra duş alalım. Hazırlanmamız gerekiyor." dedim, başını salladı ve bana sarıldı.
Duş aldık ve Yuri'yi almaya gitmek için hazırlandık. Chaeyoung arabayı sürmeye başladı, Yeri de bizimle geliyordu. Yetimhaneye vardık. Yuri'nin zaten bizi bekliyor olduğunu gördük.
Arabadan indiğimizde Yuri bana doğru koştu. Onu uzun zamandır görmemiş gibi öptüm. Bu çocuğu ne kadar sevdiğimi anlatamam.Kağıt işlerini yetimhane yönetimi ile hallettik ve Yuri'yi eve götürdük, Yuri için oda ayarlamalarını çoktan birilerine söylemiştik. Güzel hazırlamışlar.
Burası onun odası. Ona gösterdim ve çok mutlu oldu. Yatağa atlayıp zıplamaya başladı.
"Mina Teyze bu odayı çok sevdim!"
"Yuri ona Mina anne diyebilir misin?" Chaeyoung ellerini tutarken söyledi.
"Tamam, anne Mina, anne Chaeyoung." dedi, bu bizi güldürüyor.
Aile olduğumuz için gerçekten çok mutluyuz. Chaeyoung Yuri'ye bakarken alnımı öptü.
"Seni seviyorum Mina. Ve siz ikiniz beni tamamlıyorsunuz." dedi.
"Ben de seni de seviyorum Chaeyoung-ah!!"
"Lütfen sonsuza kadar mutlu olalım."
"Evet, sonsuza kadar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends with benefit-Michaeng
FanfictionMina bambam'ın karısı.. 4 yıldır evliler. Mina ve bambam bebek istiyor ama mina yapamıyor.. Birçok kez denediler ama bir çocuk doğuramadı.. Bambam, mina ile arasına yavaş yavaş mesafe koyuyor. Chaeyoung tüm dünyada ünlü ve başarılı bir iş kadınıdır...