Mina'nın bakış açısı *
Bu duyguların ne olduğunu bilmiyorum ama onunla bunu yaptığımda kendimi çok iyi hissediyorum. Kollarında kendimi çok güvende hissediyorum. Dudakları, gözleri, uzun siyah saçları, beni, gamzesi onu mükemmel kılıyor...
Mikio-chan'ın dün burada olmamasına sevindim.
Seks konusunda neden bu kadar iyi olduğunu bilmiyorum. Mutfakta yaparken ne dediğini hala hatırlıyorum. Beni sevdiğini söyledi. Bu kelimeler neden kafamı karıştırdı?
Geri döndüğünde ona soracağım. Bir saat oldu, henüz geri gelmedi. Onu beklerken yemek sipariş ettim. Akşam için.
Çünkü öğlen kahvaltımızı yaptık. Siparişi beklerken araba motoru sesi duydum.
Sanırım o geldi, ana kapıya koştum. Onu gördüm, vay canına. O muhteşem. Saçını kestirmiş.
O çok yakışıklı. Gözlerimi ondan alamıyorum. Yanıma geldi ve bana içten bir şekilde sarıldı, kokusuna aşığım. Çilekli şampuan kokusu alıyor."Bebeğim seni özledim." dedi ve boynumu öptü.
"Neden bu kadar uzun sürdü?" dedim ve saçlarını düzeltti.
"Sanırım neden geç kaldığımı anlayabilirsin." cevabı yüzününden güldüm ve bileğini tutup onu evin içine çektim. Büyük bir çantası olduğunu gördüm ve sanırım çantanın içinde kıyafetleri var.
Bana çantasını verdi. Büyük Ferrero Rocher çikolata kutusu ve şarap şişesi. Sırıttım. Bana utangaç bir şekilde baktı.
"Yenisini almam gerektiğini düşündüm çünkü dün bir şişeyi bitirdik." dedi.
"Gel buraya otur ve televizyonu izle, senin için kahve yapacağım; tamam mı?" izlemesi için televizyonu açtım. Dudaklarına göz gezdirdim.
Bana kocaman gülümsedi, yanağındaki gamzesini görebiliyorum. Sonra mutfağa gittim ve ikimiz için de kahve yaptım. Kahveyi götürdüm ve yanına oturdum.
"Bunu iç. Yemek sipariş etmiştim. Sanırım birazdan gelir." dedim.
"Ya akşam yemeği yerine seni yersem?" Baştan çıkarıcı bir şekilde söyledi.
"Hayır!! Yarın Mikio-chan gelecek." dedim ve üzüldüğünü gördüm. Bu haliyle bile nasıl tatlı olabiliyor?
"Mm belki ona 2 gün daha izin veririm. Ne dersin?" diye sordum ve ne kadar mutlu olduğunu gördüm. Cevabımdan çok memnun olduğunu fark ettim.
Bana çocuk gibi sarılıyor. Tanrım benim sorunum ne? Aniden bir kapı zili duydum, belki de yemeğimiz gelmiştir.
Evet öyle... yemeğimizi aldım ve mutfağa koydum sonra koltuğa geri döndüm ve onun yanına oturdum.
Telefonumu aldım ve Mikio-chan'a iki günlüğüne evime gelmesine gerek olmadığını yazdım.
Ona Chaeyoung'un burada benimle olacağını söyledim. Aksi takdirde kabul etmezdi çünkü evde yalnız kalacaktım.
Chaeyoung'un bakış açısı *
Mina, Mikio-chan'a iki gün evine gelmesine gerek olmadığını yazdı. Yani bu iki gece daha burada kalacağım anlamına geliyor.
Zaten içimden mutluluktan bağırıyorum. Onun yüzünden çok arsız oluyorum. Onun öpülesi dudakları ve onun her şeyinden gözlerimi gerçekten alamıyorum.
Kendimi durduramıyorum. Elini tuttum ve parmaklarıyla oynamaya başladım. Sonra yavaşça elimi yanağına koydum, avuç içimle yumuşak bir şekilde dokunuyorum. Gözlerini kapatıyor, dokunuşlarımı sevdiğini görebiliyorum.
Onu kendime çektim sonra kucağıma oturttum. Bana baktı, kollarımı beline doladım ve kollarını boynuma doladı. Bir süre birbirimize baktık.
"Chaeyoung-ah!!"
Efendim anlamında mırıldandım.
"Daha önce söylediğinde ne demek istedin?" diye sordu ama ne dediğine dair hiçbir fikrim yok. Ona kafam karışmış şekilde baktım. Hafifçe gülümsedi.
"Beni sevdiğini" dedi ve ona gülümdedim, sonra iki yanağını da kavradı ve dudaklarını kendime yaklaştırdım. Ona yumuşak ve nazik bir öpücük verdim. Dudakları daha da yumuşatıyor.
"Evet. Seni seviyorum. Seni seviyorum, seni çok seviyorum!" diye bağırıyorum ve onu güldürüyor.
Onu gerçekten özlüyordum, gerçekten özlüyorum. Şimdi mutluyum çünkü şimdi ona sahibim. Bana yaslandı ve bu sefer bana yumuşak bir öpücük verdi.
"Mina sonsuza kadar böyle kalmak istiyorum, lütfen. Seni bir daha asla terk etmeyeceğim. Her mutlu gününde her zor günde seninle olacağım. Sadece seninle olmak istiyorum." dedim, gülümsedi.
"Gerçekten tatlı bir konuşmacısın."
"Öyle miyim? Sadece seninle ilgili hislerimin ne olduğunu söyledim bebeğim. Sana beni sevdiğini söylemen gerektiğini söylemeyeceğim. Bekleyeceğim, seni bekleyebilirim Mina." dedim ve dudaklarımızı birleştirdi, hemen ona karşılık vermeye başladım.
Kendime engel olamadım, öğlenki gibi vaktimizi tutkulu bir şekilde geçirdik. Ardından erkenden akşam yemeğimizi yedik. Çünkü öğlen yememiştik.Akşam yemeğinden sonra koltukta oturuyoruz ellerimi tutuyor, parmaklarımızı iç içe geçiyor sonra tekrar rastgele filmler izlemeye başlıyoruz.
Film bittikten sonra kanalı değiştirmedik ve Grinin Elli Tonu'nu göstermeye başladı.
Bu filmi biliyorum, çok fazla cinsel içerik var. İzlerken Mina kalkıp mutfağa gitti. Filmi izlemeye devam ettim.
Sonra bir şişe şarap, iki şarap kadehi ve sone cipsi getirdiğini gördüm. Gülümsedim.
"Bebeğim bundan emin misin?"
"Sadece içeceğiz. İstemiyorsan içmeyiz."
"Hayır hayır tabii ki isterim. Senin için soruyorum." Elindekileri masaya koydu ve tekrar yanıma oturdu.
Elini tutup onu yanıma çektim. Ona arkasından sarıldım, bir süre kalıyoruz. Sonra ayrıldı ve kadehlere şarap koyup birisini bana verdi.
Bu gece de harika bir gece olacak, gülümseyerek onu izlerken şarabımdan bir yudum aldım. Bana bakıyordu.
"Bana öyle bakma." dedi.
"Nasıl?"
"Saçını kestirmek sana çok yakışmış." dedi ve ben de saçımı düzelttim.
"Gerçekten beğendin mi? Beğenmezsin diye düşünmüştüm." dedim ama o gülümsüyor. O sırada kapı çaldı.
Ama hiçbir şey sipariş etmemiştik. Gidip kapıyı açtı. Bir mektup teslim almıştı. Göndereni görünce derin bir nefes aldı. Sonra yanıma oturdu.
"Kore'den. Bambam?" dedi, panikledim. Bu sefer gönderdiği zarfı açtı. Bir kağıt var.
"Boşanma belgeleri? Chaeyoung bu nedir, bunun hakkında bir şeyler biliyor musun?" Otururken bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends with benefit-Michaeng
FanfictionMina bambam'ın karısı.. 4 yıldır evliler. Mina ve bambam bebek istiyor ama mina yapamıyor.. Birçok kez denediler ama bir çocuk doğuramadı.. Bambam, mina ile arasına yavaş yavaş mesafe koyuyor. Chaeyoung tüm dünyada ünlü ve başarılı bir iş kadınıdır...