24 (m)

243 18 0
                                    

Mina'nın bakış açısı *

Saçlarını yumuşak bir şekilde okşuyorum. Saçları çok yumuşak. Yüzünü karnıma çevirdi sonra elini tekrar tişörtümün içine koydu

Elini gömleğin içine koyduğunda sıcak nefesini aralıktan hissedebiliyorum.

"Chaeyoung-ah"

"Mm" mırıltıyla cevap verdi ve çıplak karnıma öpücük bıraktı.

"Chaeyoung-ah ne yapıyorsun?" elini göğsüme kaydırdı ve yumuşak bir şekilde dokundu. Ve bana bakıyor. Elini tişörtümden dışarıya çıkardım.

"Mina"

"Mm"

"Yapabilir miyim?"

"Mm"

"Öpebilir miyim?" Aegyo'lu bir şekilde söyledi.

"Chaeyoung-ah, sana ne oldu? Çocuk gibi davranıyorsun."

"Öpemez miyim? "Onun sevimli tarafını görünce güldüm. Gerçekten o benim patronum mu?

Ellerimden birini elinden çektim. Ve ona doğru eğildim. Yüzüme düşen saçlarımı çekti, yüzünü görebiliyorum.

Benden önce davranıp büyük gözleri başını kaldırdı, beni öptü. Bu hızlıydı. Şeker alan bir çocuk gibi gülümsüyor.

Bu sefer ben dudaklarımızı birleştirdim, kısa sürede bana cevap verdi. Beklemediğimiz kadar öpüştük...

Nefessiz kaldığımız için öpücükten ayrıldık. Dudakları şişmişti. Kafasını kucağımdan kaldırdı. Sonra oturdu.

Beni kucağına oturttu. Sanırım hormonları yine kontrolden çıktı. Yine vahşi bir kaplan yavrusuna döndü.

"Mina"

"Mm"

"Mina"

"Mm"

"Mina"

"Efendim bebeğim?"

"Nasıl bu kadar mükemmel olabilirsin?"

"Neden?"

"Bilmiyorum, gözlerimi senden alamıyorum."

"Çok duygusalsın Chaeyoung."

"Hayır değilim." dedi çene hizamda burnunu gezdirirken. Sıcak nefeslerini hissedebiliyorum. Onunla kaç kez öpüştüm ama hala her öpüştüğümüzde bana farklı duygular yaşatıyor.

Bu konuda nasıl bu kadar mükemmel. Çok iyi hissettiriyor. Ona daha fazla hissetmek için başım arkaya eğdim. Boynuma, çeneme, dudaklarıma yumuşak öpücükler kondurdu.

Tekrar öpmeye başladı. Kollarını belime doladı. Bacaklarımı beline doladım.

Chaeyoung'un bakış açısı *

Her an dokunuşunu özlüyorum. Sapık değilim. Ne olduğunu anlamıyorum. Ellerimi sırtında gezdirmeye başladım. Gömleğimi yavaşça yukarı kaldırdı.

Ondan ayrıldım ve gömleğimi çıkarmasına yardım ettim. Gözlerime bakarken bakışlarını sütyenime indirdi. Yavaşça üstüme eğildi ve sütyenimi açarken yanağıma bir öpücük kondurdu.

Çıkardı ve koltuğa koydu. Ben de aynısını yaptım, tişörtünü çıkardım. Çıplak tenini ve büyük göğsünü görebiliyorum. Bana sarıldı, yüzüm göğsüne geliyordu.

Gülümsedi. Sıcacıktı ve kalbi çok hızlı atıyordu. Göğsünü yumuşakça öptüm, inledi.

Bacaklarını belime daha sıkı sardı. Yavaşça dudaklarımı göğsünün etrafında hareket ettirdim. Her santimde öpücükler verdim.

Friends with benefit-MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin