Kalbim çok hızlı atıyor. Ama düşününce... Sarhoş birinden faydalanmaya giriyor. Bu iyi bir fikir değil. Biraz uzaklaştım, hayal kırıklığına uğramış görünüyor. Üzgünüm Mina ama yapamam. Bileğimi tuttu ve beni kendine yaklaştırdı. Sonra belime sarıldı, başını karnıma koydu.
Elimi kafasına koydum ve saçlarını yumuşak bir şekilde okşadım. Sonra o pozisyonda uyuya kaldığını gördüm. Onu yatağıma yatırdım. Sonra personellerimden birini aradım ve ona Bambam'ın hala burada olup olmadığını sordum.
Ama çoktan gittiğini söyledi.
Gerçekten, gerçekten o adam Mina'yı umursamıyor muydu? Partiye geldiğini bile bilmiyor muydu? Mina'yı anlayabiliyorum. O çok yalnız. Bu yüzden benden onun arkadaşı olmamı istiyor.
Balkona gittim ve bir sigara yaktım, sonra birinin çok şiddetli ağladığını duydum. Ahh bu Mina, ne oldu? odama geri döndüm.
Uykusunda ağlıyor..
Ona yaklaştım ve ellerini tuttum. İki eliyle de ellerimi tutuyor. Sonra beni kendine çekti.
"Bambam üzgünüm artık bunu yapamam. Artık beni umursamıyorsun. Eskisi gibi değiliz. Değiştin. Çok yalnızım Bambam." dedi. Ona çok acıyorum ve onun için üzülüyorum. Üstüne eğildim ve alnına bir öpücük kondurdum. Gülümsüyor..
Ona bakmaya devam ediyordum. Farkında olmadan uykuya dalıyorum. Sanırım çok yorgundum.
Mina'nın bakış açısı *
Sabah uyandığımda başım çok ağrıyordu. Gözlerimi açtığımda bunun benim odam olmadığını gördüm. Bir şey olduğunu düşündüğüm için panikledim... Ayağa kalkmaya çalıştım ama birinin kafasını karnımda hissettim.
O Chaeyoung, başı karnıma yaslanıyor ve elimi tutuyor.. Sanırım hareket ettiğimi fark etti, gözlerini açıyor ve gülümsüyor. Başı hala karnımda. Yavaşça başını kaldırdı. Sonra gülümsedi, ben de aynısını yaptım. Gülümsedim.
"İyi misin?"
"Evet.. iyiyim" dedim ve koltuğa oturdum. Hala elimi tutuyor. Ve dün gece ne olduğunu hatırlıyorum. Onu neredeyse öptüğümü hatırlıyorum... Şimdi onunla yüzleşemiyorum. Sadece aşağı bakıyordum. Elini yanağıma koydu. Ona bakmamı sağladı.
"Mina. Utanma. Aramızda bir şey olmadı. Ve biz arkadaşız değil mi? Sorun değil" dedi ve ben sadece gülümsedim.
"Hadi bir şeyler yiyelim. Burada bekle tamam mı" dedi ve odanın dışına çıktı. Bir süre sonra bir kahve ve çilek reçelli sandviç ile geldi.
"Üzgünüm mina başka çeşidim yok çünkü çoğunlukla çilek aroması yiyorum" dedi
"Sorun değil. Çileği severim" dedim ve sandviçi yedim. Ve kahveyi içtim. Yemeğimi bitirdim.
Chaeyoung'un bakış açısı*
"Chaeyoung sanırım şimdi eve gitmeliyim. Belki Bambam bekliyordur." dedi.
"Gidmeden önce duş al. Sana kıyafet vereceğim. Temiz kıyafetlerim var"
"Tamam Chaeyoung, evde yapacağım"
"Dediğimi yap" dedim ve başını salladı. Duş almak için banyoya girdi, yeni kapüşonlu sweat, eşofman altı ve yeni iç çamaşırları hazırladım. Sanırım ona uygun.
Çıktı. Dondum, bornozlu.. Keskin köprücük kemiğini gördüm, vücudu bornoz ile tam kapanmıyordu. Ah masum gözlerim. Hemen arkamı döndüm.
"Oh Chaeyoung kıyafetlerimi yanıma almadım." dedi
"Oh sorun değil. İşte kıyafetlerin. Üstünü değiştir ve dışarı gel seni dışarıda bekleyeceğim" dedim ve odadan çıktım. İki elimi de kalbime koydum. Çok hızlı atıyor.
Koltuğa oturdum ve Yeri'yi aradım. Ama önemli bir şey yok. Ofisteki her şeyi kontrol ediyor. Yani endişelenmeme gerek yok. Sonra mina odadan çıktı.
"Ah kıyafetler sana oldu değil mi" diye sordum ve ayağa kalktım."Evet. Teşekkürler Chaeyoung." dedi kıyafetlerini düzeltti.
"Hadi gidelim seni bırakacağım" dedim ve o kabul etti. Onu dairesine götürüyorum. Arabamı dairesinin önünde durdurdum ve ona baktım.
"Mina yardıma ihtiyacın olursa beni ara tamam mı? Artık arkadaşız unutma." Bana gülümsedi.
" Unutmayacağım Chaeyoung. Beni eve bıraktığın için teşekkür ederim. Ve arkadaşım olduğun için ve dün benimle olduğun için." dedi ve arabadan indi. Bana el salladı ve binaya girene kadar bekledim. Sonra otele döndüm.
Mina'nın bakış açısı *
Kapıyı açtım ve içeri girdim. Göğsümü elimle tutuyorum. Çünkü kalbim çok hızlı atıyor. Ama yerde gördüğüm şeyler kalbimin daha hızlı atmasını sağlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends with benefit-Michaeng
FanfictionMina bambam'ın karısı.. 4 yıldır evliler. Mina ve bambam bebek istiyor ama mina yapamıyor.. Birçok kez denediler ama bir çocuk doğuramadı.. Bambam, mina ile arasına yavaş yavaş mesafe koyuyor. Chaeyoung tüm dünyada ünlü ve başarılı bir iş kadınıdır...