15

157 22 2
                                    

Mina'nın bakış açısı *

Uyumaya çalışıyorum ama uyuyamıyorum, neden?.. Chaeyoung uyuyor mudur? Öğrenmek için ona mesaj atacağım.

"Chaeyoung uyudun mu?" Ona yazdım. Sadece birkaç dakika sonra cevap verdi.

"Hayır, bence bugün uyku beni istemiyor. Saatler geçti ama uyuyamıyorum." diye yanıtladı.

"İçki içmek ister misin?" diye sordum.

"Tabi ki. Evde var mı?" yazdı. Cevap vermeden yataktan kalktım ve oturma odasına gittim. Alkol dolabımız var. Çünkü bazen annem ve babam birlikte biraz içerlerdi.

Bir şişe kırmızı şarap ve iki şarap kadehi alıp misafir odasına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir şişe kırmızı şarap ve iki şarap kadehi alıp misafir odasına gittim. Kapıyı çaldım, Chaeyoung kapıyı açtı. İçeri girdim ve kapıyı kapatıp kilitledi.

"Sadece şaka yaptığını sanıyordum. Çünkü bana cevap vermedin. "dedi.

"Hayır." diyip güldü ve yatağın yanına yerde oturdum.

"Hadi film izleyelim çünkü konuşmadığımız zaman gerip oluyor." dedim ve televizyonu açtım.

Film bulmaya çalışıyorum ama gece geç saatlerdeyiz yani neredeyse filmler bitmek üzere. Ama sonunda 'Alacakaranlık Efsanesi: Tutulma' filmini buldum. Daha önce izleyip izlemediğimi bilmiyorum. Ama hafızam yok, bu yüzden izlediysem bile tekrar izleyebilirim.

"Chaeyoung bu iyi mi?"

"Evet evet. Bu filmin çok güzel olduğunu duymuştum ama izlemedim. Yani hadi izleyelim." dedi sonra şarap şişesini açtım bir kadehe şarap koyup ona verdim ve sonra diğerini aldım.

"Bekle Mina ışıkları kapatacağım böylece düzgün bir şekilde izleyebiliriz." dedi ve ayağa kalktı. Sonra ışıkları kapattı ve geri geldi. Televizyondan gelen şıklar sayesinde birbirimizi görebiliyoruz. Gerçekten keyif aldığını görebiliyorum ama filmi pek beğenemedim. Ona bakmaya devam ediyorum. Onu izlediğimi fark ettiğini fark etmeden...

Filmin tadını çıkarırken şarabımızı neredeyse bitirmiştik. Chaeyoung'un biraz sarhoş olduğunu hissedebiliyorum. Başını omzuma yasladı. Bu hareketiyle donakaldım.

"Mina üzgünüm, çok üzgünüm bu benim hatamdı çok üzgünüm.. Seni kaybetmek istemiyorum." diye mırıldandığını duydum. Ve tişörtümün ıslandığını hissettim. Ağlıyor muydu? Yüzünü iki elimle kavrayıp ona baktım. Tanrım ağlıyor, ne olduğunu ve neden ağladığını bilmiyorum. Gözyaşlarını siliyordum.

"Chaeyoung uykulu görünüyorsun şimdi uyu. Yarın konuşalım." dedim ve bileğini tutarken ayağa kalktım ama beni geri çekti. Üstüne düştüm çünkü çok hafif bir vücudum var. Kucağındayım. Bana bakıyor. Bu duyguların ne olduğunu bilmiyorum ama iyi olduğunu biliyorum. Huzurluyum.

Bilmiyorum. Birbirimize bakıyoruz. Sonra bir elini sol yanağıma koydu, yavaşça yumuşak bir şekilde okşadı. Bu eylem gözlerimi kapatmama neden oldu. Evet, onun dokunuşunu sevdim. Bunun doğru mu yanlış mı olduğunu bilmiyorum. Elini hareket ettirdiğini hissedebiliyorum. Dudaklarıma dokundu, sonra yavaşça köprücük kemiğine dokundu, bu da gözlerimi açmamı sağladı.

"Mina seni özledim bebeğim. Seni çok özledim." dedi ve dudaklarımızı birleştirdi, şaşırdım ve onu kendimden uzaklaştırdım. Ne yapacağımı bilmiyormuşum gibi hissettim. Sonra ağlamaya başladığını gördüm, ona yaklaştım.

"Üzgünüm Mina. Çok üzgünüm. Aklımı ve kendimi daha fazla tutamadım. Üzgünüm, özür dilerim lütfen beni affet." bana yalvarıyor. Hiçbir şey anlamıyorum.

Friends with benefit-MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin