"Bence artık herkes kimden hoşlanıyorsa söylesin tek tek olmayacak bu iş."
Bang Chan bütün grubu ön bahçedeki çardakta,karşısına almış konuşuyordu.O gece ne mi olmuştu...Minho Jisung'u öpmüş,Jeongin ile Felix zaten bu ikiliyi shiplediği icin sanki moment sahnesi izleyen bir fan gibi kudurmuş,Changbin gitti bizim namus diye feryadlar etmiş,Jangjun Tag'in gözünü kapatmış,Bomin benim burda ne işim var amk dermiş gibi ortamdan ayrılıp evine dönmüş,Jaehyun ise cebinden çekirdek alıp alıp yemişti.Minho'nun Jisung'tan hoşlandığını açıkladığında ise Jisung yere düşüp bayılmış,Seungmin ile Chan ise sahilde romantik sevgililer olarak gezinmişler ve sohbet etmişlerdi.Şimdi ise bütün hepsi bir çardağa toplanmış,konuşuyorlardı.Daha önceden Jibeom ile dalga geçmişlerdi ama hatalarını anlayıp hepsi özürlerini dilemişlerdi ve Jibeom'u gruba geri almışlardı.Seungmin ile Chan,Minho ile Jisung,Changbin ile de Jeongin sevgiliydi.Şimdi diyeceksiniz ki hepsi neden öpüşüp sevgili oldular?Çünkü semeler işini her zaman bilir;)
(HASİN SEME HRRRR)"Hey Seungmin nerelerde yaşıyorsun?"
"Ha?Burdayım bişey mi oldu?
"Kanka herkes kimden hoşlanıyor onu açıklıyoruz şuan"
"NEEE?!"
"CHANGBİN BAK ŞİMDİ SEN JEONGİN İLE SEVGİLİSİN"
"EE JANGJUN"
"BİZİM MELEK JEONGİNİMİZ DAHA KÜÇÜK"
"EEEE"
"ÖYLE FITIFITI YAPMAK YOK"
*Changbin nah çekerek*
"YARRAK!""YA CHANGBİN NAPIYOSUN ETRAFTA ÖĞRETMEN GEZİYO GELİP SORSA NE DİYECEĞİZ?!"
"JEONGİN Bİ TANEM Bİ DUR BU BENLE JANGJUN ARASINDA-"
O sırada bahçede gezen nöbetçi öğretmen bizim çardakta oturan grubun yanına yaklaştı.
"Çocuklar sorun ne?"
"Senin olmayan ağzını sikeyim Jeongin..."
Evet en son bu şekilde sinirli konuşan kişi Jangjun'du..Haydi bakalım sonumuz allah kerim.
(Şimdi konuşan iki kişi Changbin ve nöbetçi öğretmen)"Neden bağıra b miağıra konuşuyorsunuz evladım sesiniz taa arka bahçeye kadar geliyor"
"Hocam zaten arka bahçedeyiz"
"Oğlum burası ön bahçe"
"Hocam okulun arkasında kapımı var ne ön bahçesi?"
"Changbin konuştukça batıyosun yapm-"
(Bunu Hyunjin söylüyor)"Bi dakika ya,hocam arka bahçedeyiz.Bişey soracağım bu arada ama lütfen kızmayın."
"Sor Changbin ne soracaksın?
"Pardon da kıt kafalı mısınız?"
"Oğlum sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Dalga denizde olur hocam karıştırmayın orayı"
Changbin ile bahçedeki nöbetçi öğretmenin arası kızışmaya başlarken Chris sessizce Seungmin'e doğru mırıldandı.
"Sıçtık sıva anasını satayım..."
"Sakin ol bi tanem ya."
"Senin için sakin olurum güzelim :)"
"Güzelin miyim gerçekten?"
"Dünyalar güzelisin hemde"
"YA HOCAM NEDEN GÖTÜRÜYOSUNUZ BENİ YA NE DEDİM BEN ŞİMDİ"
"DALGA DENİZDE Mİ OLURMUŞ KARADA MI OLURMUŞ GÖSTERİCEM BEN ŞİMDİ SANA"
Bildiğiniz tüm nöbetçi öğretmenleri unutun desem yeri var.Kadın sanki bir kavgada,karşısında onu dövmeye çalışan kızın saçını çekermişçesine Changbini tutup çekiyor.Changbin kendini çekiyor,hoca onu çekiyor,Changbin çekiyor,hoca çekiyor derken bütün ortalık karışmıştı.Bomin ve Jibeom ise durumu anladığı için hemen ortadan kaybolmuşlar tuvalete kaçmışlardı.Asil konumuza gelirsek..En son Changbin sümüğünü çeke çeke hoca ile beraber müdürün odasina gitmişlerdi.Bizim malaklarda sanki hasta bekliyolarmış gibi bir oraya bir buraya geziniyorlardı.En sonunda Hoca ve bizim Ebubekir Changbin çıkmıştı.
"Noldu lan?"
"Siktiler çocuğu nolcak?"
Bütün gözler hocaya döndü ve şaşırmış bir şekilde gözlerini pörtletmişlerdi.
(Hoca küfür etti anlamayanlar için)"Hocam ne diyosunuz hocam?"
(Bunu Tag söylüyor)"Okuldan atıldım bu kelek Changbin yüzünden"
"HOCAM SİZİN SUÇUNUZ YA ARKA BAHÇEDE OTURUYORDUK NE GÜZEL GELDİNİZ SIÇTINIZ GÜZELİM ORTAMIN İÇİNE"
"BAK ÇOCUK,SENİ ALIR ŞU ÇÖP POŞETİNE BAĞLAR,SONRADA GİDER ÇÖPÇÜLERDEN BİRİNE VERİRİM!"
"SİZ KİM OLUYOSUNUZDA BENİ ÇÖP POŞETİNE SOKUYORSUNUZ HA?!"
"YA HOCAM Bİ SAKİN OLUN"
(Bunu da Chris söylüyor)Bunlar bağırışırken okula müfettiş gelmişti..Sıçtılar Cafeer bez getir kardesm.
"Lee Hanım?"
Nöbetçi öğretmenin soyadı ile seslenilince hoca bir durdu.Ona doğru gelen kişiye baktı ve donakaldı.
Bizim mallar napıyodu?Tabiiki de öküzün trene baktığı gibi izliyolardı."Hatırladınız mı beni?"
"Senin burda ne işin var?"
"Duyamadım?"
"SENİN BURDA NE İŞİN VAR DEDİM!"
Lee öğretmen elini kaldırmıştı ki karşısında duran yakışıklı genç onun elini tuttu ve sakince öptü.
"Tch tch tch tch.Bu şekilde davranmanız hiç hoş değil Lee Hanım."
*Hızlıca elini çekerek*
"Lütfen git artık seni görmek istemiyorum.""Hayır hayır hayır.Ben buraya sizin için gelmedim."
"Kim için geldin o zaman?Kim Jibeom için mi?"
"Evet onun için geldim nerden bildiniz?"
"LAN NE JİBEOMU? JİBEOMUMU VERMEM! HEM,NE DİYORSUN LAN SEN?!"
"Pardon sen de kimsin?"
*Ciddiyetini koruyarak*
"Kanka Erdem Ali Cemaattin Ben."Arka taraftan yükselen ses tabiiki de Bomin'e aitti.Yanında duran Jibeom'un elini tutmuş,bırakmamaya ant içmiş gibi duruyodu.O sırada bunu gören Jeongin ve Felix bağırdı:
"E OLMUŞ BUNLARRR!!!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter,Chanmin.
Fanfiction11/D sinifinda olan Choi Bomin,Yang Jeongin'e verdigi sozu tutamayarak Chris'e soyler.