Oy siniri:30
İyi okumalar<33Chris sabah yine odasında bağıra bağıra şarkı söyleyen kardeşinden dolayı uyanmıştı.Okula gitmek için saat erkendi daha karga bokunu bile yememişken ne bokuma diye bağıra bağıra şarkı söylüyordu bu kız?Hemde herkes uyurken. Chris bi hışımla yan odasında olan kardeşine bakmaya gitti. Kapıyı açtığı an gördüğü şeyle donakalırken kardeşinin Chris'in onun odasına girdiğinden bile haberi yoktu. Sabahın köründe 'Antifragle' adlı şarkıyı açmış, dans ediyordu odanın ortasında.
Chris duraksadı ve ciddi bi şekilde kardeşini izlemeye başladı.
Şarkı bittiğinde abisini fark eden Hannah korkmuş bi şekilde ona bakmıştı. Çünkü abisi bir gulyabani gibi durmuş onu izliyordu.
"Daha karga bokunu yememişken ne bu enerji Hannah hanım?"
Diye sordu Chris.
"Ya abi!Sabah sabah ne diye odama geliyorsun ne guzel dans ediyodum içine ettin ya."
"Ulan eşek sıpası sabahın 7'si daha gelmiş bana dens idiyirum ivivi diyor ya!Herkes uyuyor kendine gel annem kalkinca dayağı yiyeceksin haberin olsun sonra uyarmadı deme."
Baygun gözlerle odasına giden Chris tekrar yatağa atmıştı kendini.1 saat geçmiş,saat 8 olmuştu.Saat 9'da dersleri başlamalarına rağmen Chris erken uyanamıyor ve 1 saat erken kalkıyordu.
Chris telefonunun ekranını açtı ve okul grubundan gelen mesajı gördü.
Do-yun🏫🎒 Lisesi 1 yeni mesajDo-yun Lisesi🏫🎒
Sohyun Hoca:
Dün gece rahatsızlandığım için bugünkü son iki dersimize katılamayacağım.Binbin Otobuse yazıyor...
Binbin Otobuse:
Hocam madem son iki ders boş olacak erken çıkabilir miyiz?Sohyun Hoca:
Onu da müdüre sorabilirsiniz iyi dersler😊"Mal yemin ederim katıksız mal bu amına koyayım ya"
Diye geçirdi içinden Chris.
Kendini açmıştı artık.Dün akşam çantasını hazırlamayı unuttuğunu hatırladı ve hemen kitaplarını çantasına yerleştirdi.Ardından üstünü değiştirdi ve mutfaktan gelen sesleri duydu.Büyük ihtimal anneleri kalkmış onlara kahvaltı hazırlıyordu.
Çantasını aldı ve komidin üstğne koyduktan sınra günaydın dedi annesine. Hannah'ta sandalyeye oturmuş telefonuna bakıyordu.
"Sabah Hannah'ın odasından sesler duydum bi süre sonra seninde sesin geldi oğlum bişey mi oldu?"
Diye konuya girdi anneleri.
"Sabahın köründe bu gerizekalı antifiragile midir nedir onun dansını yapıyodu ve bağıra bağıra şarkıyı söylediği bende uyandım haliyle gittim odasını bastım anne."
Annesi kahkaha ile karşılık vermişti.
"Kızım bu ne enerji böyle sabah sabah dans mı edilir?"
Hannah elindeki telefonu kapatıp abisine vurdu ve bağırarak söylenmeye başladı.
"Ya anne bu abim her zaman grliyo benim odamı basıyo sonrada gelip beni sana ispiyonluyo olmuyo böyle!"
Chris de gülmüştü kardeşinin dediğine.
"Tamam da şöyle düşün şimdi Hannah.Ben sabah sabah Elektro gitarımı amfiye bağlayıp çalsam sende rahatsız olmaz mısın? Sabah sabah ne oluyo diye?"
Hannah biraz düşündü ve özür diledi abisinden.
Anneleride kahvaltılarını hazırlamıştı.saat 8.30'u gösterirken onlarda kahvaltılarını ediyorlardı.
"Çocuklar bende hazırlanayım işe gideceğim bugün mesai varmış geç gelebilirim haberiniz olsun."
Hannah ve Chris ikilisi annelerini onayladı ve kahvaltılarını yapmaya devam ettiler.15 dakika olmuş anneleri hazırlanmış ayakkabılarını giyiyordu.
Chris ve Hannah'ıda öperek:
"Görüşürüz çocuklar iyi dersler!"
Dedi anneleri.
"Görüşürüz anne sanada kolay gelsin!"
Dedi ikili. Anneleri çıkıp gitmişti onlarda kahvaltılıklarını toplayı evden çıkmışlardı.ÇOK BOŞ YAPTIM GIBI HISSEDIYORUM UMARIM OKURKEN EGLENIRSINIZ BU ARADA INGILIZCE KLAVYE KULLANIYORUM AMA SIRF BUNU YAZAYIM DIYE TURKCE KLAVYEYE GECTIM HEP YAZIM HATALARI YAPIYORUM QŞWMSKSNWŞD
ILK KEZ BOYLE GUZEL BI FIC YAZIYORUM EGER OKUNURSA BOLUMLERI ARTTIRMA IMKANIM OLABILIR NEYSE YINE BOS YAPTIM HADI BAYBAY<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter,Chanmin.
Fanfic11/D sinifinda olan Choi Bomin,Yang Jeongin'e verdigi sozu tutamayarak Chris'e soyler.