+0872 754...
Choi Bomin sen misin?Cevapla Okundu olarak işaretle
Bomin'den
Aklıma takılan tek şey kimin yazdığıydı çünkü acayip derecede korkuyordum.
(göt korkusu olduğundan başka bişeyden değil)Geçen sene bu tarz bi olay yaşamıştım ve cevap olarak'evet benim' yazdığımda beni okulun arka kısmına çağırıp kısa bi konu konuşmak istediklerini söylemişlerdi.Bende enayi gibi gitmiştim dedikleri yere.
Tabiiki sonuç ortadaydı:Sikmişlerdi.
(dovduler abi yanlis anlamayin)
Hemde öyle böyle sikmişlerdi ki.O yüzden yazmamayı düşünüyordum ta ki yanımda olan Chris mesajı görene dek.
"Bu kim lan?"
"Ne bileyim kim yazmış göt korkusundan yazamıyom"
"Neden aq?"
"Geçen sene böyle bi olay yaşadığımda-"
Duraksadım hem kendimi gülmemek için zor tutuyor hemde olayı anlatmaya çalışıyordum."Ee kanka noldu sonra"
Minho bizi duymuş olacak ki benim yerime söyledi.
"Sikmişlerdir çocuğu başka ne olcak?"
"Hiii Minho ne öyle ayıp ayıp konuşuyosun böyle mi öğrettim ben sana anneciğim?"
Minho yanında oturan Hyunjin'in söylediği şeye göz devirip Hyunjin'in ensesini tokatlarken Chris bu duruma kahkaha atıyordu.
"Çok mu komik lan amın feryadı?"
Bunu söylediğimde hepsi bana dönmüş,suratımı eşek yalamış gibi bakıyorlardı.
"Ne bakıyorsunuz ya?"
"Kanka amın feryadı ne demek ya annene söylicem seni"
"Ya salak mısınız ilkokul çocukları gibi konuşmayın ya"
Minho Hyunjin ile beni susturduğunda zil çalmıştı bizde acıktığımız için(ne zaman toktuk ki)
Aşağı kantine inme kararı almıştık.Ta ki peşimize Jangjun ve Tag ikilisi takılana kadar."Kardeşim siz hayırdır?"
"Biz hayırdır derken?"
Diye sormadan edemedim.Tabiiki amacım onları kızdırmaktı ama kıçıma yediğim darbeyle anlık bi çığlık atmıştım.
"Sen bizsiz git sonra 'biz hiyirdir'."
Acıdan dolayı bi yandan kıçımı okşuyor bi yandanda Jangjun muhtarın konuşmasını dinliyordum.
"Oldu paşam başka isteğin?Benim başka arkadaşlarım olamaz mı?Sen Soobin ve Yeonjun ile takılırken gıkımı çıkarmıyorum ben Chrislerle takılınca neden zoruna gidiyor?"
Resmen bütün koridor bizi dinliyordu ama umurumda dahi değildi.
"Tamam abi dalaşmayın isteyen istediğiyle takılsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter,Chanmin.
Fanfic11/D sinifinda olan Choi Bomin,Yang Jeongin'e verdigi sozu tutamayarak Chris'e soyler.