Ya Allah bismillah basliyoruz
Oy siniri:40
İyi okumalarr<33Chris yutkunarak onunla beraber oturan çocuğa dönüp baktı.Büyük ihtimal yarrağı yemişti ama şuan nedense onu değil yanında oturanın suratını inceliyordu.Kahverengi parlayan sacları,Çakıl taşı gibi çakan simsiyah gözleri,Küçük bir burnu ve pespembe dudaklara sahipti bu çocuk.Nedense gözleri dudaklarında takılı kalmıştı,çünkü çok güzel gözükmüştü ona.Yanında oturan Seungmin Chris'e dönünce bi an ürktü.Bi anda konuşmaya başlamıştı.
"Evet,anlattığım kişi sendin rahatsız olduysan bir daha yüzüne bile bakmayabilirim."
dedi bir anda.
"S-Sorun değil insanlar çoğu zaman benim hakkımda konuşsada umursamam."Bi an kekelemişti Chris.İçinden
"Sen uke değilsin Chris kendine gel!"
diye söylenmişti.
Yan tarafta oturan Bomin durumu fark etmiş olacaktı ki hemen araya girmişti."Özür dilerim.Dedikodunu yapmak gibi bi amacım yoktu ve sizi dinlemek gibi bi amacımda yoktu yanlış anlaşıldıysam özür dilerim tekrardan."
"Hey sakin ol seni tanıyorum,Choi Bomin değil mi?"
"Evet.Sende Kim Seungmin'sin sanırım."
"Tanıştığıma memnun oldum Bomin"
"Bu şekilde tanışmak istemezdim ama-"
"Hiç sorun değil."
Seungmin sınıfa bi soru sormak için bizim gerzeklerin yanından ayrılmış,öğretmen masasının üstüne oturmuştu.
"Hey millet iki dakika bakar mısınız?"
Sınıftan Jangjun adlı bir öğrenci'Seungmin'i duymuş olacaktı ki hemen cevap verdi.
"Buyur koçum""Sanırım çarşamba günü kamp olacakmış,haberiniz var mı?"
Bütün sınıf sanki ilk kez kamp lafını duymuşlar gibi seungmin'e bakıyorlardı.
"Bizim niye hiç bi boktan haberimiz olmuyo amına koyayım ya"
"Bence sen öğrenemiyon Jangjun"
"Neden enayi miyim ben?"
"Bilmem belki de öylesindir"
"SALAK SALAK KONUŞMA ENAYİ MİYİM ULAN BEN""BAĞIRMA MİLLETİN İÇİNDE"
Bütün sınıf Tag ve Jangjun ikilisini dinlerken gülmekten yerlere yatıyordu.Tag'in yanında oturan Jangjun,Tag'in kafaya bi tane yapıştırınca Tag'de Jangjun'a bi tane geçirmişti.
"Ananı siktim lan Tag"
"Ulan kim kimi sikiyo bi durun alt tarafı bi soru sordum"
Seungmin bu işe bi el atmıştı artık yoksa bu ikilinin kavgası uzayacaktı.
"Bize kamp yapılacak diye bişey söylenmedi,hangi hoca haber verdi size?"
Diye sordu diğer sırada oturan Beomgyu.
"Minseo hoca dün kursta söylemişti bize.Belkide sizede şimdi söyleyecekti bütün okulun haberi var çünkü"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter,Chanmin.
Fanfiction11/D sinifinda olan Choi Bomin,Yang Jeongin'e verdigi sozu tutamayarak Chris'e soyler.