Bölüm 4: "kabile"

27 3 0
                                    

Kabilenin şefi benim elimden tutup bir çadıra doğru götürmeye başladı,
Çadırın içine girdiğimiz an sanki çadır daha da büyümüştü, bunun bir görsel yanılma olduğumu düşünüp kadını tekrardan takip etmeye başladım.

Kadın bana oturmam için elleriyle işaret etti, ve beni çadırda yalnız bırakıp gitti.

Yaklaşık bi 10-15 dakika sonra kadın tekrar geri geldi, elinde ise orta boy bir kazan vardı, yanıma gelip oturdu ve bana ismimi sordu, ismimin Isi olduğunu söyleyince bana bir kızıldereli soyundan geldiğimi söyledi.
-kızım senin isminin anlamı; choctaw kabilesin ait bir isim yani isminin anlamı geyik.

Kadına hiçbirşey diyemedim, şaşıp kalmıştım, kadın bir süre yanımda oturup kazanı getirdi,

Kazanın İçinde kırmızı su vardı yani eğer gerçekten de kırmızı suysa.

Parmağını bandırıp koluma bir şeyler çizmeye başladı, çizerken aynı zaman bir şarkı mırıldanıyordu,
Bu şarkıyı daha önce hiç duymamıştım.

Kolumu boyarken bana kötü ruh'u sadece benim durdurabileceğimi söyledi, "kötü ruh mu? O da ne?"

Kadın kolumu bıraktığında çizdiği şeye baktım,
bu sanki ejderhaya benziyordu büsbüyük kanatları vardı. Ve dişe benzer sivrilirler vardı.

Kadın sonunda benim yanıma oturup ejder ülkesiyle ilgili şeyler anlatmaya başladı.

-çocuğum burası ejder ülkesi yaklaşık beşbin yıl önce atalarımız büyük bir yumurta bulmuş ve kabiliyeti getirmişler, yaklaşık 2 ay sonra yumurta kırılmış ve içinde ejderha çıkmıştı.

-şu anda da ejderhalar var mı?

-olmaz olur mu, hiç gökyüzünde uçan o büyük yaratıkları görmedin mi?

-evet, gördüm ama böyle bir şeyin olacağını tahmin etmedim benim yaşadığım yerde ejderhalar veya onun gibi tarih öncesi yaratıklar yok.

-çünkü burası saklanan bir ülke.
Kadın başımı okşayıp çadırdan çıktı.

Saklanan bir ülke mi nasıl yani?...

Ejderhalar Dünyası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin