Multimedya Taner
Bölümü The Neighbourhood - Afraid ile okumanızı öneririm. İyi okumalar..
***
Pekala yakışıklı olabilirsin. Tamam kabul ediyorum kötü çocuğu oynuyorsun fakat kimse bana baş belası falan diyemez. Hatta şuan gözlerimden ateş fışkırdığına eminim.
"Bana baş belası diyemezsin."
"Dedim bile."
"Sen git. Ben kendim bulurum. Ne de olsa başını daha fazla belaya sokmak istemem." Arkamı dönmüş tam yürüyordum ki bir el benı sıkıca kolumdan kavradı ve beni kendine çevirdi. Döndüğümde Taner'in sinir dolu gözleriyle karşılaştım. Beni kendine doğru çekmişti. Çok yakın olmasakta sigarasının ve mükemmel parfümünün kokusunu alabiliyordum. Kolumu kurtarmaya çalıştım fakat bırakmaya niyeti yoktu. "Benimle geliyorsun cici kız. Bilmem anlatabildim mi?" dediği zaman iyice sinirlenmiştim. "Kolumu bırak." dedim. Sinirlenince gözlerim hiçbir şeyi görmüyordu. Bu yüzden sesimi yükseltmiştim. Bi anda okul koridorundakiler şaşkın şaşkın bize bakıp fısırdaşmaya başladılar. Onların bakışlarına maruz kalınca Taner onlara dönüp "Önünüze dönün." diye bağırdı. Ben de sonunda kolumu kurtarabilmiştim. Daha sonra bana dönüp "Hadi yürü baş belası." dedi. Kurtuluş yoktu. Zaten zil de çalmıştı ve sınıfı kolayca bulamayacağımı adım gibi biliyordum ama şu baş belası ya da cici kız gibi takma isimler hoşuma gitmiyordu. "Baksana" dedim. "Bir ismim var. Farkındasın değil mi?" dedim. Yine dalga geçercesine "Ah kusura bakmayın prenses, isminizi bana bağışlar mısınız?" dedi. Anlamıştım bu çocukla doğru düzgün konuşulmuyordu. 17 yaşındaysanız ve okuldaki yeni kızsanız hayat çok zor. (Cedric mod on :D) "Talya." dedim. "Ne prenses, ne cici kız ne de baş belası. Talya".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatın Günlüğü
Novela JuvenilKendini kimsesizliğe adamış bir çocuk; ilk defa mutluluğu tadınca ne hisseder? Taner. Okulun korkulan çocuğu. Talya.. Yeni kız. Mutluluğu yeni kızla tadan, okulun serseri çocuğun hikayesi.