Ve sadece bana seslen
Sadece adımı söyle
Beni sevdiğin gibi
Sabahın erken saatlerinde yatağından kan ter ile uyanan prens kalbinin gürültüsünü kulak ardı ederek açık olan balkonuna yürümüştü.. Rüyasında öyle büyük bir ormandaydı ki ve aklında dolanan özler öyle korkutucuydu ki normal değild iye düşünmeden edememişti.. Balkondan uzun bir süre halkını ve şehrini izlemişti.. Prensti ve evlilik yaşı geldiğinde bu koskoca krallık ona verilecekti lakin prensin ne parada ne de mülkte gözü vardı.. Onun kalbi çoktan bir gence yanıktı.. Kafasını aşşağıdan gelen seslerle eğmişti.. Aşşağıda komutan orduyu hazırlıyordu ve yanlarında bir genç vardı ellerinde parşömen tarzı kağıtlar vardı.. Daha dikkatli bakınca genci tanımış gibiydi.. Çarpıştığı gençti.. Gözleri şokla tekrar aralanmışken içerden gelen kapı tıklanma sesi ve içeriye giren hizmetliler ile prensin günlük macerası başlamıştı..
Bıkkın ve sıkılmış bir halde babasının yanında sabahtan beri geln haritacıları ve gezginleri dinliyorlardı lakin bir çoğu ya uydurma ya da baştan savma savsak çizimlerdi.. Kral da tatmin olmamış olacak ki bütün gelenleri elemişti.. Kaptanlar için eskisinden daha gelişmiş bir haritacı ve gezgin lazımdı.. Son haritacıda elenmiş ve gün içinde başka haritacı bulunamamıştı.. Son sırada olan taehyung ise gezgin olduğu için haritacılara yardım edecekti.. Tabi seçilirse..
Kralın huzuruna çıkmış ve yanındaki tanıdık gençle saliselik bakışmışalrdı yandan sırıtışını ciddiyet aldığında bir mülakata girmişlerdi.. Kral sevinçle yerinden ayaklanmış ve taehyung'u hem haritacı hemde gezgin seçmişti.. Taehyung gururla yan bir tebessüm ettiğinde işler prens için hiçte iyi değildi.. Karşısındaki güzeller güzeli adamın her konuşması , mimikleri , beden hareketleri ve daha birçok anlatamadığı mükkemmel uyumu prensin soluksuz bir yarım saat geçirmesine tekabül etmişti.. Prens adının taehyung olduğunu öğrendiği gençle iyice heyecanlanmış ve avuç içleri terlemeye başlamıştı.. Kralın yanından ayağa kalktığında kral biricik oğluyla taehyung'u tanıştırmak istemişti şahsen kral bile keskin ve analitik zekasına hayran kalmıştı belkiileride danışmanı bile olabilirdi.. Prens jeon ayağa yalpalayarak kalktığında yanında duran taehyung ellerini prensin incecik beline sarmış ve aralarında hiç mesafe olamamsına rağmen prensi sıkı sıkıya sarıp sarmalamıştı.. Prensin kalbindeki ateş resmen yanaklarına vurmuştu ki bu görüntü taehyungun gülmesine sbeep olmuştu.. Yakından kare gülüşünü daha net gören prens jeon ölüm fermanını imzalamışta her an kellesi uçabilirmiş gibi hissediyordu.. Normal değil diye düşündü ki çoktan aşkın tatlı sersemliğine alışmıştı bile..
Prensi hala kollarında sıkı sıkıya tutan taehyung sırıtarak prensin önce boynuna eğilmiş sıcacık nefesini üflemişti daha sonra kulağına yakın bir yere derin sesiyle fısıldamıştı..
" Kollarım arasında ne kadar da çok yakıştı incecik beliniz lakin az daha durursak yanlış anlaşılacağız prens jeon.. "
Prens sadece kafa sallamakla yetinmiş ve kendini düzelterek ağırca peşindeki sürüyü takmadan salondan ayrılmıştı.. Tabi arkasında kokusuyla bile kalbini yaktığı adamı görmemişti..
Taehyung derince içine çektiği mis gibi lavanta kokusuyla sarhoş olmuştu.. Kendi amber & misk kokusuna karışan lavanta kokusu öyle güçlü ve uyumluydu ki taehyung ve jeongguk saniyelik bile olsa ortamdan soyutlanmıştılar..
Şimdiden böyle etkili bir aşk kim bilir ilerde neler doğuracaktı..
İleriki bölümde hızlı geçiş yapacağım ztn 1 ,2 bölüm sonra üzücü final.. Sağlıcakla kalın ve oy vermeyi fikirlerinizi yorumlarda yazmayı unutmayınnn..
Melina kaçaaar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐮𝐫𝐬𝐞𝐝 𝐄𝐲𝐞𝐬 ✧ᵀᴷ ✓
Ficción histórica" Yasak bir aşkın yanlış zaman'da ki meyve'siydi cursed eyes.. "