bu bolum yari smuttur.rahatsiz olacak olan varsa lutfen okumayin!
Changbin otele geldikleri gibi kendini koltuga atti ve eline telefonunu aldi.jeongin ise hemen changbinin yanina oturdu ve kafasini changbinin omzuna koydu.
Changbin jeonginin istegini anlayinca telefonu koltuga firlatti ve sevgilisini kucagina aldi.jeongin hic durmadan changbinin dudagina yapisti.changbin fazlasiyla zevk almis olucak ki hem opuyor hemde jeonginin kalcasini avucluyordu.
Jeongin changbinin bu hareketiyle daha da azmis olucak ki changbinin penisini oksamaya baslamisti.
Changbin jeongini dayanamayip yataga atar ve jeonginin ustunu cikarir.changbin jeonginin boynuna minik minik opucukler kondurarak asagi dogru inmeye baslar.
Jeonginin pantolunu cikarip bir kenara atar.boxerini da cikarir ve agzina alir.jeongin agzindan minik inlemeler cikarirken changbin daha da hizlanir.
Changbin tam kendini de soyucakken,calan telefon onu durdurur.
"Hassiktir"
Changbin acele ile telefona bakar.arayan otel calisanidir.
"bay seo.sizin icin ayirdigimiz masa bos neredesiniz? "
"5 dakikaya ordayim"
"Hey,nereye"dedi jeongin ciplak haliyle.
" Sevgilim yemege gitmemiz gerek Hadi giyin gec kalicaz.jeongin ofladi.fakat kafasini salladi.-
illa smutu yarida bolecektim.umarim bana kizgin degilsinizdir.buda yeon fici iste napalim.iyi geceler<3
-yeon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
say yes to me
Action19 yasindaki seo changbin eski sevgilisini ozler jeongbin fic angst