12(final)

130 15 30
                                    

"Changbin,açtin sonunda gozlerini"

Changbin etrafina bakindi.ustunde beyaz,gömlege benzer uniformali adamlar vardi etrafinda.

"Nerdeyim ben" dedi tedirgin bir sekilde changbin."4 aydir komadasiniz bay seo,uyanmaniz bir mucize"dedi doktor.

Changbin olanlari kavramaya calisti.kafasi allak bullak olmustu.

"Sevgilim nerde?jeongin nerde?"

Doktor yavasca nefes aldi."yasadiginiz kazada sevgiliniz hayatini kaybetti.basiniz sagolsun"

Changbin aglamaya basladi.elleri ve bacaklari yavas yavas uyusmaktaydi.kendini asla affetmeyecekti.cunku sevgilisi onun yuzunden ölmüstü.

9 ay sonra

Changbin,hyunjin ve felix birlikte sakin ve sessiz bir kafede oturuyorlardi.changbin bir sigara daha yakarken, hyunjin ve felix yiyisiyorlardi.

"Lutfen sunu keser misiniz artik" dedi changbin

"Ne var changbin.kendine yeni sevgili bulabilirdin."dedi sevgilisinin saclarini oksarken hyunjin.gozunu devirip sigarasina geri dondu.

Changbin hala jeongini unutamamisti.jeongin onun herseyiydi.

jeongin diger tarafta mutluyken,changbin ise jeongin icin hayatina devam etmeye calisiyordu,cunku emindi ki jeongin de boyle olmasini isterdi.


-

Bitti.dusundugum gibi bitiremedim.aglamaniz gereken bir fic di.ama aglamadiginiza eminim.neyse yorumlarinizi ve oylarinizi eksik etmeyin.saglicakla kalin.

-yeon



say yes to meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin