13★

81 13 7
                                    

changbin jeonginin dudaklarini doyasiyla opuyordu.changbinin agzina minik inlemeler birakiyordu sari sacli cocuk.

jeongin sevgilisinden ayrildi.ellerini boynuna doladi."seni seviyorum sevgilim"dedi changbinin gozlerinin icine bakarak.

"bende seni minik bebegim"diye karsilik verdi.changbin tam geri opecekken jeongin öpmesini engelledi." Keske yaninda olsaydim"dedi sari sacli cocuk.gulumsedi.changbinin dudagina opucuk kondurdu.yavasca kucagindan kalkti.

"Jeongin nereye?sevgilim iyi misin.jeongin gitme.jeongin lutfen birakma beni.minik bebegim lutfen.

"Changbin kalksana hey! "

soguk terler icinde uyandi changbin.nefes nefese kalmisti.

"Tanrim gene mi kabus gordun" dedi hyunjin.changbin bu tür kabuslardan neredeyse hergun goruyordu.canindan cok sevdigi sevgilisinin ölmesi onun icin travma yaratmisti.bu belliydi.

changbin kalkti elini yuzunu yikadi.kendine gelmek icin mutfaga inip bir bardak su icti.odasina dogru yol aldi.telefonunu eline aldi ve galerisini acti.galerisindeki,"sevgilim" adli albume girdi,ve fotograflari teker teker inceledi.

Her bir fotograf onun hem icini yakiyor hemde mutlu ediyordu.changbin jeongini unutamamisti.bu boyle gitmeye devam ederse unutamayacakti da.

"uyu artik" dedi hyunjin changbinin hala uyanik oldugunu görünce.hyunjin changbini anliyordu,empati kuruyordu.arkadasinin daha fazla uzulmesini istemiyordu da.

changbin telefonunu yataginin yanindaki komidine koydu.battaniyesini kendine cekti ve tavani izlemeye basladi.

Jeongini dusundu.yavas yavas gozleri kapanmaya basladi.karsi cikmadi,yavas yavas gozlerinin kapanmasina izin verdi.

-

oyle iste.nasilsiniz buaradaa özlemisim bölüm yazmayi.final yapmama ragmen atmaya karar verdim.yeni bir fic yazacagim okur musunuz bilemedim.

neyse kendinize iyi bakin<3

-yeon

say yes to meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin