10

106 18 23
                                    

sabah uyandiklarinda ikiside pek birsey hatirlamiyordu.jeongin uyandiginda karsisinda valiz hazirlayan changbini gordu.gulumsedi.

"Gunaydin sevgilim, uyanmissin" dedi valizleri kapinin önüne koyarken changbin.evet anlaminda kafasini salladi jeongin.kalkip sevgilisine sarildi.ona cok ihtiyaci vardi.

Changbin ona sarilan bedenin belini kavradi.ve bir süre öylece sarildilar.

Jeongin ilk ayrilandi."gidip giyinecegim"dedi jeongin.changbinde "tamam" diyip,arabaya valizleri yerlestirmek icin asagi indi.

Jeongin bütün diger esyalarini da alip asagi indi.son kez otelde kahvalti yapacaklar,sonra yola cikicaklardi.

kahvalti tabaklarini doldurup,bos bir masaya oturdu ikili.hemencicik yemegini bitiren jeongin,sevgilisini izlemeye basladi.

Bir sure sonra bunu farkeden changbin gulumsedi."beni mi seyrediyorsun sen"dedi changbin sevgilisine."senin guzelligine bakiyorum"dedi jeongin.changbin gulumsedi ve yemegini yemeye devam etti.

Changbin yemegini yedikten sonra yola ciktilar.jeongin cok heyecanliydi.sonunda koreye gidicekti.ozlemisti.bide yaninda sevgilisi vardi.bu onu daha da heyecanlandiriyordu.

-

Kisa mi oldu uzun mu oldu bilmiom ama yakinda final verecegim.diger ficlerimle ilgilenicem.

Bu arada 196 okuma olmuss mutlus oldum.

3 4 bolum sonrasinda final dusunuyorum.umarim aglarsiniz.yazar kacar

-yeon

say yes to meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin