Prima "discutie"

281 18 2
                                    

Bobo POV :

Imi amintesc cu bucurie cum am inceput eu si Mary sa vorbim. Era ziua de 24 mai .... In jurul orei 12:30 . Fiind duminica tocmai ma intorceam de la biserica ...(vrei nu vrei , parintii decid :)) ). Traind in ERA FACEBOOK, normal ca primul lucru care l-am facut a fost sa verific ce e nou. Printre zecile de postari anoste , fara sens si unele care sincer cred ca nu le intelegeau nici cei ce le postasera , ceva mi-a atras atentia. Era un status trist... Nu statusul m-a atras cat persoana care il postase. Era fosta prietena a unui verisor (sincer o cam simpatizam eu si inainte, dar nu prea ii dadusem importanta).

Lasand detaliile deoparte , parea foarte suparata asa ca am decis sa ii scriu in speranta ca voi reusii sa o fac sa se simta mai bine. Dupa ce mi-a explicat care sunt motivele ei de suparare i-am spus pe scurt cine sunt. A fost primul ei moment de confuzie de cand ma "cunostea". Desi ii explicasem exact cine sunt ea ma tot confunda cu o alta persoana. Totusi realiza de fiecare data cand gresa.

Am reusit in cele din urma sa o calmez. Ea imi multumise ca am scos-o din starea in care se afla. Tot vorbind am facut in cele din urma schimb de numere. Era mai usor sa vorbim prin SMS-uri decat sa stam pe facebook unde sa ne streseze si alte persoane.

Am vorbit aproape non - stop in acea zi. Pentru mine totul era perfect. Cred ca ma indragostisem.

Ma simteam foarte atasat de Mary. I-am spus o gramada de lucruri pe care nu le mai stia nimeni inafara de ea. Simteam ca pot avea incredere in persoana ei.

Odata cu venirea serii am realizand si cat de incapatanati suntem amandoi fiecare dorind sa stea treaz pana dupa ce adoarme celalalt. Avand frate mai mic care trebuia pus la somn , normal ca eu am fost cel infrant. Totusi.... Nu regret ca am pierdut in favoarea ei :)


Mary POV:

Era o zi de duminica frumoasa si calduroasa. Eu ma plictiseam pe facebook si dintr-o data intra un baiat pe mine si ma intreaba ce fac si cum ma simt.

I-am spus ca sunt ok si nu trebuie sa-ti faca griji si i-am multumit pentru ca ii pasa cum ma simt. Am tot vorbim si am tot vorbim despre noi si unde stam si alea,alea:))

L-am si confundat pe saracu' baiat de 2 ori :)) :| bine..imi pare rau pentru asta :) dar m-a iertat :) Mi-a cerut numarul si i l-am dat. Am plecat de la mama si am ajuns acasa.. ma simteam foarte rau.

Era foarte trista :( dar cu ajutorul lui Bobo mi-am revenit putin :*

************************************

In cazul in care aveti orice fel de sfat il asteptam intr-un comentariu. La fel si criticile care mereu fie ca sunt dure sau mai putin dure ajuta scriitorii sa inteleaga unde mai au de lucrat .

Va pupam. Cu drag,BoMaryBo <3

Crestem ImpreunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum