Haideti sa sarim peste zilele de joi si vineri... Nu prea avem ce sa spunem... Doar tristete...nu tu intalnire...doar SMS-uri si alte cele....Era totusi foarte linistitor cand o sunam pe Maria si ii auzeam vocea.
Desi era trista ma asculta... Nu era nevoie sa imi spuna absolut nimic. Era suficient sa stiu ca este cineva acolo si ca ma asculta. In seara de vineri am hotarat sa ne vedem ziua urmatoare. In acea clipa totul era luminat in "lumea mea neagra" .
Noaptea a trecut.... Dar nu a fost orice noapte. Atunci am inceput sa scriem aceasta carte. In jurul orei 02:00 ne chinuiam sa alegem un username potrivit si in cele din urma am ales sa il folosim pe acesta.
Am inceput prin a ne aminti tot ce am facut si ce am simtit in acele prime zile. In jurul orei 03:00 am reusit sa postam primul nostru capitol. Eram precum copiii mici cand reuseau sa termine un joc pe pc. Dupa cateva felicitari adresate unul altuia am trecut amandoi la somn... Sperand sa nu ne facem de ras :)).
Dimineata am inceput-o cu o cafea astept sa primesc un SMS de la Maria prin care sa ma anunte ca s-a trezit. In timp ce savuram cafeaua am decis sa imi fac putina "reclama" pe un grup de WhatsApp. Desi eram doar 5 persoane , totul a inceput de acolo. In timp ce ceilalti citeau ce am scris , telefonul meu a inceput sa vibreze. Era Mary care in sfarsit se trezise. Aveam deja 20 de cititori la carte , lucru care ne-a facut sa ne bucuram foarte tare.
Ne-am amintit ca trebuie sa ne vedem asa ca am inceput sa ne "pregatim". Eu am ales sa ma imbrac in camasa , niste pantaloni de catifea si un sacou. Sa nu uit...mai era si cravata. Stai ce? ... Just joking. Ca orice baiat normal nu am stat mult sa ma pregatesc. Mi-am luat o pereche de blugi si un tricou cu "GhibStocK".
Dupa vreo 25 de minute ne-am intalnit aproape de blocul ei. Ma simteam dintr-o data foarte fericit. Prezenta ei ma facea sa vad doar binele. Uitasem de toate necazurile.
Dupa ce am primit imbratisarea pe care o asteptam cu nerabdare am hotarat sa mergem in parcul in care a avut loc Prima intalnire .
Ajunsi acolo ne-am asezat pe o banca. Nu era deloc ca in prima zi. Acum soarele stralucea cu putere , iar parcul era plin de copii care imi aminteau de mine cand eram mai mic. Dupa un timp au aparut 3 prieteni de ai Mariei . Din lipsa de ocupatie si cred ca si de dor , ne-am asezat 3 dintre noi pe un balasoar ( Eu , Mary si Diana) . La un moment dat , Diana si-a aprins o tigara , motiv pentru care eu si Mary am rugat-o sa se indeparteze. Ea nu suporta fumul de tigara , iar eu aveam 2 luni de cand am renuntat si nu am vrut sa am iar "tentatii".
Profitand de faptul ca am ramas doar cu Mary pe balansoar m-am ghemuit putin in spatiul ce era liber si mi-am pus capul in bratele ei. Am inchis putin ochii , moment in care prin cap mi-au trecut o gramada de ganduri. La un moment dat mi s-a scurs o lacrima insa nedorind ca Maria sa o observe mi-am sters-o si am inchis ochii la loc. La un moment dat telefonul ei a sunat...urmat de vibratiile telefonului meu. Era Bea . O colega de liceu din clasa a 12- a care mereu ma asculta si ma calmeaza la nevoie. M-am ridicat pentru a vorbi la telefon si pentru a putea si Maria sa vorbeasca linistita.Dupa ce am incheiat fiecare discutiile , eu si Mary i-am salutat pe prietenii ei si am pornit spre casa. Am condus-o pana in fata scarii moment in care din nou a reusit sa ma faca sa ma simt in al noualea cer printr-o imbratisare mai "calda" decat niciodata.
Aceea seara a fost destul de ok...din pacate amandoi revenind la tristetea dinainte.Mary POV:
O daa:)) era ziua in care lui Bobo ii veni ideea de a face o carte cu ce facem noi in fiecare zi..[cand ne vedem]. Eu i-am acceptat propunerea deoarece mereu am vrut sa fac o carte si sa o public..dar niciodata n-am stiut cum sa incep si ce sa scriu..asa ca Bobo fara sa stie mi-a implinit aceasta dorinta <3
Si daaa,venise timpul sa ma pregatesc deoarece trebuia sa ma intalnesc cu "bomboana mea preferata":* m-am imbracat sport..adica un tricou,o bluza de trening si cred ca pantaloni de trening :)) nu mai tin minte :|
Cam in aproximativ juma de ora a ajuns Bobo la mine in fata blocului si asa ne-am vazut. I-am dat o imbratisare calda pentru caa daa..[duc lipsa de iubiree :( cata dramaa:)) ] si asa ca am mers in "parcul nostru" E un parc obisnuit dar cu un balansoar cu amintiri <3
Ne-am pus pe balansoar,a venit si Diana,Iulia si Morar:* numai Diana -a pus pe balansoar dupa s-a dus de langa noi pentru ca si-a aprins o tigara si eu nu suport oamenii care fumeaza si mnoo..s-a departat de noi :)) si Bobo s-a pus cu capul pe picioarele mele si fiecare ne gandeam la orice..
Dupa mi-a sunat telefonul si lui Bobo la fel... am vorbit linistiti dupa ne-am luat "la revedere" de la Dia,Iuli si Morar si am plecat spre casa mea. Normal ca de fiecare data.. Bobo e un gentalman si ma conduce acasa. Am ajuns la blocul meu, l-am imbratisaat si dupa fiecare a plecat spre casa lui.
Normal eram foarte bine,chiar ma distrasem foarte mult..dar ca de fiecare data..vine seara si vin toate gandurile si ti se fute ziua..sau nu neaparat alea ci o "persoana"
[nu.nu a fost BOBO. Niciodata nu e el..pentru ca el imi face mereu bine} <3
***********************************
Hei lume. Inca mai asteptam sa va inscrieti la concurs. Inca 2 zile , altfel incepem doar cu cei ce s-au inscris deja.Posibil ca ceea ce s-a intamplat in continuare (mai exact ziua de azi) sa postam doar peste vreo 2-3 zile. Oricum... Cartea aceasta se va "actualiza" odata cu viata noastra.
Pupici lume ❤❤❤
Va asteptam cu un vot si un comentariu :3BoMaryBo <3
CITEȘTI
Crestem Impreuna
RandomHei. Fiind prima noastra carte sigur nu va fi una de TOP , NOI vom tintii insa cat mai SUS posibil. "Crestem impreuna" este o carte inspirata din fapte reale , tot ce se scrie in ea , fiind intamplari adevarate. Majoritatea capitolelor vor fi scrise...