Prima intalnire

114 12 0
                                    


Miercuri... Inca o zi nasoala de scoala ... Inca o zi care a inceput fara telefon. Neputand sa vorbesc cu Maria am decis sa imi bea cafeaua de dimineata si sa merg pe jos spre scoala in speranta ca timpul va trece mai repede. Am ajuns la scoala si am fost uimit cand am realizat ca am ajuns mai repede ca de obicei.

Am stat plictisit timp de 5 ore... Am plecat spre scoala Mariei. Am ajuns inainte cu vreo 20 de minute ca ea sa iasa de la ore...
In timp ce asteptam a venit Alin varul meu. Am stat sa povestim pana cand a iesit si Maria . A sunat clopotelul scolii :)) . Sunetul pe care toti elevii il asteapta. Dupa putin timp apare si ea. Ma imbratiseaza si incepem sa ne plimbam , povestindu-ne fiecare cum a trecut acea zi. Am condus-o pana in fata scarii . M-a imbratisat si a ibtrat in scara , nu inainte ca eu sa ii promit ca ne vom intalnii in acea dupa - masa.

Mary POV :

Dupa zilele acele de cosmar a venit bucuria. Bobo si-a scos telefonul din service si am inceput din nou sa vorbim. El mi-a spus ca vine afara dupa ce si-l scoate si asa a si facut. Am iesit amandoi. Afara ploua..adica picura dar era bine. Eu eram imbracata toata in albastru. Da,imi place albastrul si aveam pe mine o haina albastra si i-am zis lui Bobo ca eu nu ma plimb prin ploaie sa-mi ud geaca. Dar tot am umblat pana am ajuns intr-un parc. Acolo,ne-am pus pe o banca cu acoperis si tot povesteam.. Ba de famillie,ba de scoala,ba de prieteni..de tot. Imi placea. Ma simteam asa bine in prezenta lui dar si putin incordataa. De ce? Nu stiu.. A fost frumos. Ne-am facut poze,deci deja aveam primele amintiri impreuna. Dupa o ora si ceva eu a trebuit sa plec acasa si Bobo m-a condus. L-am imbratisat si am urcat sus si normal iar am inceput sa vorbim prin mesaje. Mi-a placut mult aceea zi.. M-am linistit.. Eram in sfarsit bine si fericita.

Bobo POV :

Eram foarte fericit ca dupa o saptamana de suferinta, in sfarsit, ma intelegea si pe mine cineva si imi acorda putina atentie.

Inainte de a pleca am spus, initial sub forma de gluma ,ca prietenia noastra va fi candva scrisa intr-o carte. Asa a luat fiinta "Crestem Impreuna". Defapt.... Asa a aparut ideea acestei carti.

Dupa ce am ajuns acasa am reluat discutia legata de acest "subiect".
Avand in sfarsit telefon , am putut sta linistiti sa vorbim prin SMS-uri. Am facut asta toata seara in speranta ca vom recupera timpul pierdut. In jurul orei 01:30 am hotarat sa ne punem amandoi la somn.
Nu stiu ce era in mintea Mariei insa eu am adormit cu gandul la ea.

***********************************

Hei , s-ar putea ca (,) capitolele urmatoare sa ramana asa . S-AR PUTEA.
Am vazut ca sunt peste 60 de cititori pana acum. Am hotarat ca atunci cand se vor strange pesre 100 vom acorda 1 sau 2 premii. Vom anunta mai munte detalii intr-un viitor "anunt".
Spor la citit :*.

Crestem ImpreunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum