Dimineata de marti... Ziua cea mai lejera din intreaga saptamana. Ma trezesc mai tarziu ca de obicei deoarece neavand telefon a trebuit sa ma trezeasca mama. Dupa ce am coborat din pat am inceput , din obijnuinta , sa imi caut telefonul. In clipa ce a urmat am realizat ca telefonul meu nu era "prezent" .
Cel mai greu moment abia apoi a urmat. Am realizat ca in lipsa telefonului nu o pot contacta pe Maria. Am plecat extrem de plictisit si fara nici un chef spre scoala. Simteam ca ziua ce urmeaza va fi una lunga si foarte grea.
Au trecut primele 5 ore ... Inca supravietuiam fara telefon. Am cerut totusi telefonul lui Mihai (un alt coleg) pentru a-i putea scrie Mariei. Am reusit sa vorbim .... Desi am facut-o foarte putin ma bucuram ca ea este bine. Aceasta era principala mea grija... Ma tot gandeam sa nu i se intample ceva....A trecut si ultima ora. Am mers spre casa grabit , dorind sa merg cat mai repede dupa telefon. Intru in casa imi arunc ghiozdanul in camera si merg grabit spre bucatarie. Acolo ma "astepta" cana de cafea pe care nu o bausem dimineata datorita faptului ca ma trezisem mai tarziu.
Inainte de a pleca i-am spus Mariei pe facebook ca o voi suna de indata ce imi iau telefonul.Ies din casa si fug spre statie dorind sa ajung cat mai repede dupa telefonul care desi avea o "viata" de aproximativ 6 luni doar , devenise o parte din mine. Am ajuns in statia unde urma sa cobor si am luat-o la fuga spre service-ul unde era telefonul.
O angajata m-a rugat sa astept putin . Dupa un timp mi s-a spus ca trebuie sa mai astept inca o zi. De ce? Ei bine nu tot ce e nou este si functional. Asa a fost si cazul meu. Am primit un display stricat "din fabrica".
In urma acestei vesti "extraordinare" am iesit afara si am luat-o la goana spre casa deoarece trebuia sa vorbesc cu Maria care astepta sa o sun.
In tot acest timp ea se afla la dentist. Am ajuns acasa si am intrat pe facebook. I-am explicat cum sta treaba cu telefonul. Norocul meu ca ea abia atunci a iesit de la dentist.
M-a inteles ,insa mie tot imi era greu sa nu o sun deoarece imi lipsea vocea sa.
Am inceput din nou sa vorbim ore in sir pana cand a venit ora de somn a fratelui meu.
Inainte de a ma deconecte din "lumea virtuala" , i-am amintit ca in ziua urmatoare urma sa o astept la iesirea din scoala.
I-am urat noapte buna dupa care am vorbit cu un var pe nume Alin(coleg de scoala cu Maria) . I-am spus si lui ca urmeaza sa merg pe acolo si ca il astept sa mai schimbam si noi cateva vorbe. Dupa un timp am mers la somn , totul "fiind negru" pana dimineata urmaroare.
Mary POV:
Si daa..marti.. prima dimineata in care Bobo n-are telefon si nu ma suan si eu ma intreb oare ce face..-_-.. Dar a trecut si ziua asta,am ajuns acasa,clar pe facebook si dupa la dentist. Cand am iesit Bobo mi-a zis ca angajata i-a spus sa revina a doua zi ca telefonul nu este gata. Mda.. nu e o veste prea incantatoare..dar nu e moarte pentru asta :)
Oricum..am ajuns amandoi acasa si am vorbit pe facebook pana a venit ora "colgate" pentru fratele lui si Bobo :)) i-am zis "noapte buna" si m-am pus la somn asteptand a doua zi sa vina dupa mine la scoala :)
*****************************
Aceste prime capitole vor fi scrise mai des deoarece , dupa cum stiti , trebuie completate.Asteptam totusi pareri si sfaturi.
Multumim ✌BoMaryBo <3
CITEȘTI
Crestem Impreuna
RandomHei. Fiind prima noastra carte sigur nu va fi una de TOP , NOI vom tintii insa cat mai SUS posibil. "Crestem impreuna" este o carte inspirata din fapte reale , tot ce se scrie in ea , fiind intamplari adevarate. Majoritatea capitolelor vor fi scrise...