În tot raul e si un bine

111 11 0
                                    

Hei scuze ca nu am postat mai repede acest capitol , dar sincer nu prea am avut nici unul starea de spirit necasara pentru a scrie... In fine... au cam urmat 2 zile in care nu ne-am vazut. Suntem "frati" insa nu totul e cum vrem in viata :) .

Bobo POV :

2 Iunie.

Pot spune ca aceasta zi a inceput cum nu se putea mai rau. Era ora 1:30 ... Nu aveam somn asa ca la fel ca majoritatea tinerilor din zilele noastre stateam pe facebook ... (Nu , nu sunt obsedat , insa cautam persoane cu care sa vorbesc.) Dupa vreo 3 minute am fost destul de uimit sa vad ca ma suna Maria . Ar fi trebuit sa ma bucur insa nu a fost deloc asa.

Maria plangea in hohote.... Abia puteam sa o inteleg ce spune (motivul se va afla mai tarziu) . Era pur si simplu distrusa , iar acea stare a "ajuns" foarte repede la mine. Stateam si ma uitam pe geamul de la bucatarie si simteam ca incep sa tremur. Dupa o discutie destul de lunga am reusit sa o calmez cat de cat. Am batut-o intr-una la cap sa se puna la somn. Nu stiu exact daca a facut-o sau nu in acel moment sau nu....

Dimineata , cand mergeam spre scoala , am sunat-o desi stiam ca doarme , ea avand ore de dupa-masa. Eraa inca foarte suparata si in acelasi timp obosita. Am hotarat sa ne vedem in acea dupa-masa , dupa ce iese de la scoala.

O data cu trecerea timpului eram tot mai aproape de o noua "intalnire". Ne-am intalnit si am mers in parcul in care pot sa spun ca "ne-am cunoscut" , parcul in care am trait cam toate momentele impreuna....
Am mers din nou pe leagan care presimt ca va devenii un leagan al amintirilor. Totul a fost frumos...fara suparare si doar cu clipe calme. La un moment dat insa , suna telefonul Mariei. Persoana din cauza careia Maria plansese in seara dinainte.... El sunase pentru a-si cere scuze. Am lasat-o pe Maria sa se indeparteze pentru a vorbi linistita la telefon.
Vedeam in privirea ei ca nu este bine , desi nu voia sa arate acest lucru. Stiam ca desi spunea ca s-a impacat cu Alex , nu e totul "roz".

Dupa un timp au aparut Diana si Iulia prietene ale Mariei . S-au asezat asezat toate pe leagan si am inceput sa le balansez . Inainte de a face asta insa am dat naibii ultimele 2 luni in care nu fumasem si le-am cerut o tigara. Eram oarecum suparat deoarece Maria era trista , desi nu voiam sa vada acest lucru. Stiam ca nu ii place sa fumez ,insa nervii erau deja "intinsi" la maxim.

Dupa alte 20 de minute a sunat din nou Alex , Maria enervandu-se si mai tare decat eram eu ( pentru ceea ce i se spusese , nu pentru ca sunase el). In acel moment simteam ca mor , asa ca am mai aprins o tigara . Dupa ce Maria a terminat de vorbit am mai stat putin in parc dupa care am condus-o acasa.

Acum....dupa cum spune titlul capitolului....in tot raul e un bine.... Eu nu l-am gasit inca , dar simt ca va veni si el candva :)

Mary POV:

O seara linistita ca toate celelalte..stateam si ascultam muzica si ma suna [fostul] meu iubit si imi spune ca relatia s-a incheiat,ca nu mai vrea nimic si ca nu mai putem continua...Normal ca am incercat sa-i spun sa ne impacam dar degeaba.. El cand are ceva pus in minte aia face..Asa ca am inchis si m-am apucat de plans in hohote maxime..si l-am sunat pe Bobo chiar daca era 1:30 noaptea..l-am vazut on si stiu ca el e singura persoana ce ma calmeaza si ajuta si asculta.. Asa ca l-am sunat si i-am povestit totul.. m-a ajutat putin dar oricum nu-mi puteam revenii..:( eram prea distrusa pentru a zambii din nou..

Am incercat sa vorbesc cu fostu sa ne impacam,dar fara sanse,am vorbit si cu mama lui la fel.. fara nici o sansa.. Am zis s-o las balta pentru aceea seara. Da,am vrut sa ma tai pe vene.. eram cu cutitul in mana..dar l-am ascultat pe Bobo si mi-am amintit vorba mea. "Degeaba te tai ca nu rezolvi nimic" Asa ca m-am pus la somn cu ochii in lacrimi..:(

A doua zi dimineata.. la 7:30 m-a sunat Bobo..eram asa de obosita si nu aveam niciun chef de vorba dooar sooomn.. In fine..trecuse timpul si venise ora cand trebuia sa ma intalnesc cu Bobo. Am mers la locul nostru si ne-am asezat frumos pe "leaganul amintirilor". Povesteam ce povesteam si dintr-o data imi suna telefonul. Era fostul.. oare ce dorea? I-am raspuns si m-am indeparta de Bobo ca sa nu auda ce vorbim pentru ca stiam ca Alex vroia o impacare si nu vroiam sa-l supar si mai tare pe Bobo.. Am vorbit cu Alex si intr-un final ne-am impacat si totul era ok dar nu roz... In fine. Am mers din nou pe balansoar. A venit si Dia si Iulia si Bobo ne-a dat pe toate trei pe leagan. A fost asa de bine si radeam din nou si era asa bine. Dupa un timp iar ma suna Alex..si-mi spune ceva ce eu URASC pe lumea asta foarte mult! Mi-a spus ca s-a apucat de fumat.. Din momentul acela stiam sigur ca relatia nu va mai merge si nu va mai fi ca inainte.. Totul s-a dus..In fine.. am fost foarte nervoasa iar Bobo si-a dat seama de asta.. 

N-am mai stat mult in parc si am plecat acasa. Ca de fiecare data Bobo m-a coondus..Am ajuns si clar nu eram bine.. 

**********************************
Hei :)
Scuze ca e asa scurt...nu am vrut sa intru in detalii pentru ca iar incepeam sa dau in ce este pe aici....
Apropo... Mary , a inceput sa vina cu editurile la capitolele anterioare. Asteptam in continuare commuri si voturi + alti participanti la concurs.

GL & HF

Pupici , BoMaryBo ❤.

Crestem ImpreunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum