Кінець липня нагадав про літо своєю спекою. Люди раділи сонцю та довгим дням, а ще відкритим новим можливостям та світлим ночам.
Підлітків на вулиці побільшало – Хан чув їх зі свого маленького горищного віконця. З кожним новим голосом він згадував, що Мінхо попереджав про те, що вони приїжджають пізніше. А ще чув, як хтось молодший лазив по сусідському згорілому будинку і як діти шукали там вечорами привидів. Щоб посміятися він сам іноді підходив до паркану і видавав різні звуки, а діти з криком тікали, наступного дня повертаючись компанією більше(напевно, щоб було не так страшно).Джісон рідше виходив на вулицю вдень, продовжуючи гуляти вранці. Він один сидів на сусідській лавці, записуючи по пам'яті вірші того дідуся. Хан хотів дізнатися куди той поїхав і чи повернеться, хоч сам розумів що повертатися йому більше нема куди.
Він рідше бачився з Крісом та Мінхо, а Хвана після їхнього баскетбольного вечора не бачив зовсім. Вони просто перетиналися на вулиці чи в магазині, обдаровуючи один одного привітними поглядами, але після пожежі більше не розмовляли. Він розумів що, можливо, вони не хочуть з ним спілкуватися, може він їм не цікавий, що можливо Хван зовсім виїхав з села, але він не міг зрозуміти чому Мінхо всі так ненавидять і звинувачують у всіх бідах. З Ханом Мінхо завжди був добрим та чуйним. Занадто знайомим для незнайомця якого він бачив лише кілька разів. Вони ніби розповіли свою історію не сказавши жодного слова, але Мінхо все-таки щось зміг приховати.
Хан так само слухав музику, малював заходи сонця і рудого кота. З бабусею кіт не особливо ладив, але їм доводилося. Він постійно гуляв, і давався на руки лише Джісону. Бабуся бурчала і казала, що цей кіт їм зовсім не потрібен, на що Хан усміхався і віддавав йому ще одну котлету. За це, звичайно ж, отримував, але його це не особливо хвилювало, адже бабуся ніколи не образиться на нього спеціально.
Цей ранок так само почався як і звичайні його, майже на самоті, дні. Горище було нестерпно задушливим. Настільки, що Джісон був готовий просто впасти на землю і лежати там весь день.
У дворі все надто тепле, здається, що надто м'яке. На годиннику друга година дня, рудий, уже Ханів, кіт балується в траві з метеликами, ганяючись за ними і стрибаючи, коли вони злітають. Джісон, посміхнувшись, зробив кілька знімків.
У кота не було імені. Він був просто «рудий кіт», бо так простіше. Він великий і м'який, завжди лагідний з Ханом, ніби за щось йому вдячний. Джісон відчував як він іноді лазив до нього на горище і спав у ногах, лагідно при цьому муркотів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
літо - терапія для наших втомлених душ
Fanfiction‼️завершено А літо травмоване. Гаряче і закохане, перше і останнє. Засипане ягодами та поцілунками, дрібним дощем та брехнею. Джісон ненавидів літо, а Мінхо любив те, що вважав своїм домом. Їм обом довелося тікати, з літа та дому. З поцілунків та п...