Пообіцяй розповісти мені правду, коли я знову побачу синє небо

298 55 9
                                    

Старий альбом заповнювався малюнками. Джісон більше не боявся виходити вночі чи рано вранці на вулицю, щоб улаштуватися десь на лавці для того, щоб заповнити свій альбом котами.
Не те що в цей час на вулиці не було людей, просто їх було менше, ніж зазвичай. Він встиг познайомитися з милим сусідським дідусем, що вранці сидів із знайомим Хану янтарним котом на руках і зустрічав світанок. Дізнався його історію та іноді слухав його вірші.

Сьогоднішній ранок за відчуттями надто відрізнявся від усіх. Джісон ніби відчував щось погане, зовсім не розуміючи, як пояснити свої відчуття.
Надворі небо збиралося на дощ, бабуся гриміла посудом на кухні, а з їхнього будинку всі новини села першими дізнатися неможливо. Він знаходиться далеко від звичайного "центру" всіх новин.
Хан спускається з горища, проходячи весь двір і заходить до кухні. У маленькому приміщенні панує запах пиріжків з вишнею та неприємна задуха від духової печі. Двері на вулицю були відчинені, але толку від цього мало: на вулиці так само душно, перед дощем таке буває часто.
- Ба, у вас немає такого відчуття ніби зараз станеться щось лихе? - Джісон сидів за столом і нервово потирав задирки на пальцях. Сусідський кіт зістрибнув із паркану на їхню територію, і Хан намагався не подавати виду, щоб бабуся його не прогнала.
- Буде, тільки якщо мої пиріжки згорять. - Бабуся посміхнулася, і відвернулася до духовки, а Джісон у цей час успішно вкрав кілька ягід із великого відра. Йому здалося, що вона це помітила, і він швидко вийшов із кухні.

На вулиці душно, але душніше тільки в приміщеннях, і тому Джісон вирішив не лізти назад на горище. За Ханом за двір вийшов сусідський рудий кіт і почав потиратися об ноги. Джісон узяв його за руки, а він вологими лапами залишив йому кілька відбитків лап на рукавах. Той сусід, який зазвичай читав йому свої вірші вранці, стояв у гарному майже старовинному костюмі.
- Куди це ви, ще в такому вбранні.. - Кіт сповз із рук Хана і попрямував до господаря. А сам Хан залишився стояти на місці, засунувши брудні від лап рукава в кишені толстовки.
- Не повіриш, Джісон. - Дідусь розвів руки, наче Хан його старий друг, і поклав їх на хом'ячі Ханові щоки. - У мене сьогодні внучка народилася. Ось, чекаю коли за мною заїде зять і забере мене, щоб зміг її побачити. - У куточках його очей почали накопичуватися маленькі сльозинки, і було більш ніж зрозуміло, що це від радості.
Через десять хвилин до його двору приїхала чорна машина, а хлопець за кермом виглядав ще більш щасливим ніж дідусь.
Вони неймовірно поспішали, і Джісон з радістю проводжав їх. Сам він ніколи не розумів у чому сенс цього, і не розуміє зараз, але бачачи як люди від цього щасливі він не стане їм суперечити.

літо - терапія для наших втомлених душWhere stories live. Discover now