Хан Джісон знову заснув на горищі.
Він прокинувся рано-вранці, від дивного відчуття того баскетбольного вечора, а з їхньої гри пройшов уже тиждень.
Джісон не розумів себе, і не розумів чомусь поруч із ними, його не охоплювало дивне, звичне йому, почуття тривоги. Він звик до того що відчуває це в соціумі, і навіть іноді наодинці із собою. Він звик тікати від такого в музиці, у своєму альбомі, який так люто ненавидів і на горищі.Він звик бути сам, звик до косих поглядів і до того, що його не сприймають. Але ці хлопці начебто були такими ж як він, які тільки виходять із цієї зони тривожного комфорту.
Джісон звик бачити, як його однолітки зовсім не бояться голосно сміятися, падати, щось крикнути на вулиці, та чорт, навіть попросити когось незнайомого на вулиці показати дорогу не бояться. І Хан завжди завжди їм заздрив. Він не міг пройти й метра в місті без думки про те, що на нього все витріщаються. І він втік від цього до села, де менше людей і де є горище, звідки Джісон вилазить тільки поїсти.
Горище - це його окрема зона комфорту, ніби бульбашка, в яку він ховається при кожній панічній атаці після найменшого соціуму. Але після хлопців не було жодної панічної атаки. Він повернувся втомленим і повністю зневоднений. З ними він забув про соціум, і з ними хотілося повернутися в минуле, забути про все, чого його навчив Мінхо і навчитися цьому знову.
Справді, Мінхо. Той Мінхо що страшенно схожий на сусідського рудого кота. Той Мінхо у котрому багато енергії та той Мінхо чий голос є спокійний та впевнений. Перед очима, як спогади того вечора тільки Мінхо, і його професійні кидки і найжорсткіший данк, який Джісона бачив у вічі. Він, цей Мінхо, на полі схожий на дикого кота, що не бачить собі рівних і грає навіть із тими, що можуть розірвати його на частини.
Джісон за тиждень втомився рахувати свої думки про жаль і про те, що не вміє малювати по пам'яті. Він ніколи не думав, що людина, яка займається своєю улюбленою справою, може викликати стільки емоцій у оточуючих та спостерігачів.Від думок відриває ранній холодний вітер, що миттю потрапляє до щілин і обдуває старий матрац і плед.
Джісон відчуває як замерз, але в його голові лише думки про приємну прохолоду і бажання намочити свої кеди під ранковою росою.Він вийшов на вулицю, одягнувши чорне худі поверх своєї старої поношеної футболки, яку його бабуся давно хоче викинути. Взявши телефон у потерту кишеню і закинувши маленький олівець із листком під чохол. Джісон просто не може розлучитися зі спогадами. Він зробить це сам, коли буде готовий. Він думає, що з упевненістю викине всі свої старі речі, в яких курив на балконі, в яких спав десь у під'їзді, запевняючи батьків, що він не буде «як усі» і не буде «нормальним».
Його светри пам'ятають усі сльози та сварки, всі його панічні атаки та кожну емоцію. Деякі він одразу ж кидав у шафу, сподіваючись, що ніколи більше не знайде, а деякі лежали в його кімнатному бардаку на найвиднішому місці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
літо - терапія для наших втомлених душ
Hayran Kurgu‼️завершено А літо травмоване. Гаряче і закохане, перше і останнє. Засипане ягодами та поцілунками, дрібним дощем та брехнею. Джісон ненавидів літо, а Мінхо любив те, що вважав своїм домом. Їм обом довелося тікати, з літа та дому. З поцілунків та п...