І час добігає кінця

407 53 17
                                    

На ранок Джісон почувається надто живим. У нього є номер телефону та солодкі спогади, а ще бажання поцілувати Мінхо ще тисячу разів. Здавалося, ніби нічого не закінчувалося, але в ту ж мить він думав, що це просто сон.

Губи давно охолонули від таких же теплих губ Мінхо, але пам'ять все ще зберігає його рухи. Джісон найщасливіша людина на планеті, і ніхто не зможе відібрати його щастя з його рук.

Номер на папірці давав надію на майбутнє. Наче Мінхо дав йому бажання жити лише кількома цифрами. Це літо найнасиченіше, нагадувало найяскравішу картину чи фільм із найкращою якістю та сюжетом. Це літо триватиме вічно.

Джісон зістрибує зі сходів пропускаючи останні сходинки. На траві роса та земля зовсім мокра від вчорашнього дощу, але серце гріє і на вулиці сонце. Двері в будинок відчинені, але він знає, що атмосфера там зовсім не доброзичлива. Його стосунки з бабусею сильно розжарюються, а це означає, що сварка буде скоро. Він не хоче втрачати надію, і він все ще не подає виду, що все розуміє. Він знає, що не зможе грати наївну дитину довго, але він не думає, що «довго» це майже нескінченно.
Він знає звідки вся ця злість у ньому, і пам'ятає кожну секунду, коли його не розуміли. І тепер його час грати так, ніби нічого не відбувалося, і розуміють вони його чи ні – особиста справа кожного.

Коли Джісонові було чотирнадцять його вигнали вперше з дому за паління. Він досі пам'ятає перші грудневі морози у весняній куртці. Він пам'ятає – його викинули як кошеня і залишили ночувати у холодному під'їзді. Йому довелося піти з під'їзду лише тому, що він "псував репутацію". Чортовий платний багатоквартирний будинок.
Він пам'ятає як якийсь чоловік, що жив у квартирі зверху, кинув йому пару купюр і сказав «заберись з-під дверей, за двадцять хвилин до мене прийдуть». Він впевнений що мати знає це, він чув як вона злилася на нього у квартирі стоячи біля дверей та чекаючи на його вибачення. Він впевнений що вона запам'ятала цього чоловіка, та чула що він йому сказав. Вона нічого не зробила. Вона нагадувала йому про цю ситуацію із сусідом після і просила віддати ці гроші їй, і тоді Джісон вперше відчув наскільки їй начхати. У нього склався пазл, адже його дитяча наївна уява завжди вважала, що так і треба, і того дня в ньому вперше засвітилося почуття вселенської несправедливості.
І тієї ночі пішов з того під'їзду, як йому наказувалося. Він сидів на лавочці та бачив, як на домофоні набрали квартиру сусіда зверху. Сусід заплатив йому, щоб Джісон як пес викинувся на вулицю заради престижу квартир. Він навіть не знає, чи це була потенційна покупниця цієї гнилої квартири, чи проста "подружка на одну ніч".
Гроші вирішують все. Якісь папірці викинули його зі світу.
Він перестав запам'ятовувати обличчя. Перестав відчувати щось, крім страху. Від стресу цигарки курилися більше, а з хати викидали частіше. Всю зиму він ночував у однокласників, хтось приймав його з турботою та теплом, а хтось погоджувався лише на те, що Хан напише їм все ДЗ. Тоді Джісон зрозумів що йому соромно завалюватися щоразу до добрих, а решта для нього практично нічого не означає. І саме тоді усі його друзі стали просто знайомими. Коли стало тепліти, він міг ночувати десь на лавці, головне, що не біля свого під'їзду. Хтось хотів йому дати притулок, хтось приходив розпитати про те, що трапилося, а хтось проганяв мітлою. Тоді Джісон почав боятися людей. У деяких навіть турбота прихована агресією та насильством. Тоді Хан вирішив поїхати з міста. Це найкраще його рішення.

літо - терапія для наших втомлених душWhere stories live. Discover now