Джісон пам'ятав усе. Пам'ятав що сказав, і як тремтіли його ноги, поки він біг додому. Він не дивився в дзеркало, але відчував, як від сліз горить обличчя. Його шкіра досі пам'ятає як обпалювала трава і як кожен схлип відбивався луною у вухах.
«Чому я знову втік?».
«Якщо маю шанс?».
«Якщо в нас є шанс?»
«Може всьому настане кінець».Він відчував як всередині щось стискається кожного разу, коли він згадує Мінхо. Щось не дає спокою, і здається легкою недомовленістю, але Хан сказав все, що хотів, відповіді залишаються тільки за самим Мінхо. Джісон більше не хоче з ним розмовляти. Джісон бреше собі про те, що Мінхо йому неприємний.
Усередині засіла образа, що зжирала повністю і росла з величезною швидкістю. Він вдячний, що Мінхо не має його номера, і що він не може просто так прийти додому і поговорити. Як же хотілося забути це, повернутися до магазину і просто купити це чортове морозиво, відмовившись їхати з ними.Небо неприємне сіре, майже чорне. Кіт сьогодні не прийшов спати на горище, тому Хан вирішив спуститися.
На кухні тихо, а бабуся сиділа без світла у залі. З вікна опускається сірість, але цього мало, щоб розгледіти обличчя і знайти хоч щось у закритій кімнаті.
- Ба? Щось трапилося? - Джісон намагався згадати, де знаходився вимикач, але його дії перебили.
- Не вмикай світло. Розмова до душі може бути і в темряві. - Вона сиділа в тій самій позі, зовсім не підводячи голови. Хану ставати страшно.
- Якщо Ви перехвилювалися від того, що я вчора не сказав у скільки прийшов, то вибачте будь ласка. - Він зовсім не знав, як виправдовуватися. Страх настає швидше навіть не від тону розмови, а від того, що в кімнаті темно. Джісон не боявся темряви, він боявся того, що бабуся може в ній сказати. Він знав що вона не любить коли їй дивляться в обличчя доки вона розмовляє на тему чогось серйозного, це лякало.
- Я чула коли ти прийшов і завжди чую. - Її голос серозний та майже страшний. - Що ви з Мінхо робили на пляжі? Тільки давай без брехні, я й так усе знаю. Просто скажи сам.
- Ну, ми приїхали, трохи посиділи, потім Фелікс запропонував скупатися і Мінхо завів мене у воду. Потім ми сиділи чекали поки мої шорти висохнуть, але я пішов сам, не хотів його знову навантажувати. - Він замовк, на секунду забувши, що в кімнаті хтось є. Страх пробирав до кісток, ламаючи кожну повільно та обережно, щоб боліло довше.
- Якщо це все, то чому ти так гризеш губи?
- Бо не розумію, що тобі від мене треба. - Джісон сів за стіл навпроти. На вулиці посвітлішало, і вже не так страшно. Вона знає, що той хвилюється, а значить кінець близький. У "підлітковий період" його ніхто не діставав, і він любив побути сам. Його незабаром відпустять.
- Просто не спілкуйся із цим Мінхо. Будь нормальним. - Вона встала і, поплескавши Джісона по плечу, пішла до виходу з кімнати.
- Тоді поясни, що з ним не так. Я не можу сліпо сподіватися на вас. - Його проігнорували. Вона вийшла, ніби Джісон нічого в неї не спитав. Вона вийшла, ніби була одна в кімнаті. Джісон лише порожнє місце. - Не ігноруйте мене! - Він вибіг за нею на кухню, стоячи у проході. - Ви все так добре все це приховуєте, то чому я маю здогадуватися? Чому Ви постійно залишаєте мене? Цей "підлітковий період" лише спроба втекти від Вас. Від Вас, бабусю, і від батьків. Я постійно живу у загадках. «Це не роби, не можна», «він поганий, не спілкуйся з ним», «не ходи туди, бо я так говорю». Що ви скажете далі? «Не розмовляй, бо слова тобі ніхто не давав, виродку»? - Він майже кричав. По щоках текли сльози, але він їх зовсім не витер. Він стояв спершись на стінку дверного отвору, а слова лилися з нього підсвідомо. Єдине, що йому зараз хотілося це впасти. Впасти, і зробити так ніби цього літа, цього втомленого літа, він залишився в місті. Здавалося, Джісон був впевнений у тому, що тут він втік від своїх проблем, але чорт забирай їх стало більше, і все ще його ніхто не хоче слухати.
Бабуся стояла мовчки, просто слухаючи все, що він каже. Можливо, вона б прислухалася, якби не була надто горда собою. Якби вміла визнавати свої помилки та розуміти почуття інших. Ті почуття, які Джісон відчуває Мінхо. Розуміти те, що у їхній родині під словесною забороною.
ВИ ЧИТАЄТЕ
літо - терапія для наших втомлених душ
Fanfiction‼️завершено А літо травмоване. Гаряче і закохане, перше і останнє. Засипане ягодами та поцілунками, дрібним дощем та брехнею. Джісон ненавидів літо, а Мінхо любив те, що вважав своїм домом. Їм обом довелося тікати, з літа та дому. З поцілунків та п...