4 BÖLÜM

5.3K 218 199
                                    

Medya:Kumsal

05**:Beni engellesen de asla kurtulamayacaksın Kumsal gören .

Yatakta atığı mesajı hala düşünürken ağlamaktan gözlerim ağrımıştı.
artık okadar yorulmuştum'ki .ailemin ölümünden sonra zaten asla iyi olmamıştım şimdi ki olay daha beni korkutuyor ve söylüyücek kimsem yoktu eğer deniz'e söylersem. başına belki kötü birşey gelebilirdi .buna cesaret edemezdim
Ama eger birdaha mesaj atarsa polise gidecektim.
Gözlerim sızladıgı için biraz uyusam iyi gelirdi.
O yüzüden yorga'nın içine biraz girerek gözlerimi kapatarak derin bir uykuya daldım.
-
-
-
Gözlerimi çalan telefonumla açtığımda oflayarak elimi masada duran telefonuma uzatım.
Arıyan kişi Ali'ydi yanağımı şişirerek telefonu açtım "Alo?"Diye ali'nin sesi geldiğinde "Efendim ali."dedigimde hemen heycanlı sesi gelmişti
"Şey ..bugün işten izin almışsın hasta felan mısın ?diye aradım. "Dediginde elerimle yorganı iterek doğruldum "hayır hasta değilim biraz dinlenmek için aldım ."dedigimde anladım anlamında sesler çıkarttı "şey bugün sana uğraya bilirmiyim?görmesem içim rahat etmiyecek."dediğinde gelme desem ayıp olacağı için.
"Tabi gelebilirsin. "dedim ali'nin ismini bağıran bir ses geldiginde kaşlarımı çatım çünkü bu ses bana baya tanıdık geliyordu . "Benim gitmem gerek sonra konuşuruz kumsal."diyerek benim birşey dememe izin vermeden suratıma kapatı.
Kaşlarım çatık şekilde hala o sesi düşünürken belkide bana öyle tanıdık geldi .

"Kumsaal?"Diye bağıran sesle yerimden sıçradıgımda .Deniz odamın kapısına yaslanmış şekilde bana bakıyordu saçlarımı kaşıyarak "Deniz ..günaydın ?"dedim gülümsüyerek yatagımın kenarına oturdu.
"günaydın. iyi misin?"dedi kafamı evet anlamında saladım.
"iyi görünmüyordun birşey mi oldu?"dedi şüpheli bakışları üzerimde dolanırken.
Gülerek "Yok canım ya biraz yorgunum ondandır. " Dedim kafasını salayarak elerimi tutu "Kumsal bana istediğin zaman herşeyi anlatabilirsin
Biliyorsun ? birşey olduğunu anlıyorum ama seni zoralmıycam."dedi elerimi okşayarak bakışlarımı ondan çekerek yerdeki halıya çevirdim .

ona söyleyemezdim benim için endişelenirdi ve o bana mesaj atan kişi öğrenirse ona zarar vere bilirdi. Deniz beni dürterek" Kumsal birşey var anlat bana ?biri birşey mi yaptı sana ?"dedi elerini yanaklarıma koyarak gözlerimi gözlerine çıkartı . Gülümsemeye çalışarak "birşey yok deniz iyim ben. birşey olsa sana anlatıyorum zaten." Dediğimde elerini yüzümden çekerek .
"tamam kuzum sen herzaman iyi ol."diyerek ayağı kalktı "kahvaltı hazır yüzünü yıka gel."dedi kafamı salayarak ayağı kalktım. odamdaki banyoya girerek yüzümü yıkadım .yüzümü havluyla kurutup aynadaki yüzüme baktım. gözlerimin altı çökmüş tü ve kızarmış tı oflayarak derin nefes alıp banyodan çıktım.
-
-
-
Kahvaltı yaptıktan sonra deniz dışarı çıkmıştı .bende bugün evde olduğum için temizlik yapmıştım. olanları unutmak biraz iyi gelmişti . elimdeki bezi yıkarken kapı çalmıştı. bezi bırakarak havlu'yla elimi kurutup .kapıya ilerleyip açtım karşım'da yüzü morarmış şekilde bir ali gördüğümde. gözlerim irice açmış şekilde ona bakıyordum "Ali iyimisin!?"diyerek hemen içeri girmesi için çekildigimde. ayakkabılarını indirerek girdi. Kapıyı kapatıp "gel oturma odasına geçelim "dedim onla birlikte ilerleyip oturma odasına girdik .koltuklardan birine oturduğunda endişeyle yüzündeki yaraları inceledim cidden kim dövdüyse iyi dövmüştü çok kötüydü yüzü özellikle dudağı çok kötüydü
Bakışları bana dönerken

"İyim ya bir adamla sokakta kavga etik"dedi elerini sıkarken "emin misin? kavga etine sanki o seni dövmüş gibi?"Dedigimde sinirlenmişti hemen

lafımı düzelterek" yani şey .."dedigimde lafımı keserek "anladım kumsal ne dediğini"Dedi ve elerimi tuttuğunda gözlerim kocam açmış şekilde elerine bakıyordum ne yapıyordu bu?
Niye elimi tutuki? Elerimi okşamaya başladığında "Al-"dedim ama lafımı yine kesmişti "kumsal ben senin için yedim bu dayağı?"Dedi.

ARKANDAKİ KATİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin